حامیان آمریکا، مفسدان فی الارض هستند

حجت الاسلام و المسلمین شیدایی: ایرانیها و افرادی که در جهان از سیاست های آمریکا و اسرائیل جنایتکار حمایت می کنند و آن را قبول دارند، مفسد فی العرض هستند. اینها کسانی هستند که در دنیا و آخرت زیان می کنند.

حامیان آمریکا، مفسدان فی الارض هستند

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از درسیاهکل ، حجت الاسلام و المسلمین محمد شیدایی امام جمعه سیاهکل ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به سیاستهای خبیثانه آمریکا در جهان اظهار کرد: ایرانیها و افرادی که در جهان از سیاست های آمریکا و اسرائیل جنایتکار حمایت می کنند و آن را قبول دارند، مفسد فی العرض هستند. اینها کسانی هستند که در دنیا و آخرت زیان می کنند.

sheydaei_emamjome_dar_siahkal1
وی تصریح کرد: شهر سیاهکل مردمانی مؤمن، شجاع، باسواد و تحصیلکرده دارد و مسئولین باید خود را خدمتگذار این مردم بدانند.
خطیب جمعه سیاهکل ضمن تشکر از شهردار سیاهکل برای زیباسازی این شهر گفت: بسیاری از کوچه ها و خیابان های سیاهکل آسفالت ندارند و یا آسفالت آنها کنده شده است و می بایست برای برطرف شدن این مشکل نهضت آسفالت درسیاهکل به راه بیافتد.
حجت الاسلام و المسلمین شیدایی با اشاره به جاده دسترسی کنار کانال آب سیاهکل خاطرنشان کرد: این جاده مورد استفاده مردم بسیاری از روستاها است و هر چند وقت یکبار شاهد تصادف و یا منحرف شدن وسایل نقلیه به کانال آب هستیم. البته در قسمت هایی از این جاده گاردریل نصب شده، اما می بایست این کار در نقاط دیگر نیز انجام بشود.
وی افزود: پل بازکیاگوراب در عید نوروز بازگشایی شد، اما به دلیل نا تمام بودن این پروژه به صورت مجدد بسته شد. از مسئولین می خواهم تا این پل به بهره برداری نهایی برسانند.
امام جمعه سیاهکل در رابطه با وضعیت محور سیاهکل به دیلمان بیان کرد: این محور وضعیت ناراحت کننده ای دارد و حداقل می بایست قسمت های کنده شده آسفالت آن، لکه گیری بشود.
حجت الاسلام و المسلمین شیدایی همچنین خواستار تکمیل و اجرای پروژه های ساخت محورهای سیاهکل به بازکیاگوراب، سیاهکل-سنگر-سراوان، بیمارستان سیاهکل و درمانبستر دیلمان شد.
وی ضمن تشکر از مسئولین ذیربط برای گاز رسانی به دیلمان ابراز کرد: به علت وجود سرمای شدید در منطقه کوهستانی دیلمان در فصل زمستان، یکی از نیازهای ضروری مردم این منطقه گاز بود که با سعی و تلاش مسئولین، سرانجام گاز دیلمان رسید.
خطیب جمعه سیاهکل در رابطه با ماهواره ها و آثار مخرب آن گفت: ماهواره سه ویژگی زیانبار دارد.
حجت الاسلام و المسلمین شیدایی ادامه داد: ماهواره باعث ترویج فساد و فحشا می شود و چشمها را آلوده کرده و انسان را از یاد خدا قافل می کند. ماهواره مردم را در شناخت سیاسی دچار انحراف می کند و دشمنان نظام جمهوری اسلامی در زمان های مختلف از جمله انتخابات، با مطرح کردن موضوعات انحرافی سعی می کنند که مردم را دچار تفرقه و انحراف کنند.

namaz_jome_dar_siahkal-101
)وی بدترین ضرر ماهوراه را انحراف از دین و خدشه دار کردن اعتقاد مسلمان دانست و گفت: دشمنان اسلام می خواهند از طریق ماهواره ها به اعتقادات مردم ضربه بزنند.
امام جمعه سیاهکل افزود: آنها با اعتقاد مردم بازی می کنند و حرف های نا مربوطی در رابطه با پیامبر اسلام (ص) و ائمه معصومین (ع) بیان می کنند تا مسلمانان و به خصوص شیعیان را از راه حق دور کنند و البته قصد اصلی آنها از این کار دور کردن مردم از ولایت و رهبری است.
حجت الاسلام و المسلمین شیدایی با اشاره به اینکه می بایست علاوه بر رعایت اصول شرعی، ظواهر شرعی نیز رعایت بشود تصریح کرد: می بایست خانم ها و آقایان مسلمان ظواهر شرعی خود را رعایت کنند و از علائم غربی و شیطان پرستی استفاده نکنند و خانم ها نیز حجاب خود را به صورت کامل رعایت کنند.
وی در رابطه با تزریقات در مطبها گفت: می بایست در مطب ها از افراد خانم و آقا برای تزریقات استفاده کرد.
امام جمعه سیاهکل در رابطه با لزوم اجرای برنامه های فرهنگی در سطح شهرستان سیاهکل خاطرنشان کرد: هیئت های مذهبی برنامه های خوبی درسیاهکل برگزار می کنند، البته هیئت مذهبی فقط برای عزاداری نیست و می بایست در جشن ها نیز برنامه های فرهنگی برگزار کنند.
(۹)حجت الاسلام و المسلمین شیدایی از اداره فرهنگ ارشاد اسلامی سیاهکل برای برگزاری جُنگ های شادی که موجب نشاط و سرگرمی مردم و به خصوص جوانان می شود، تشکر کرد.
وی ضمن فراخواندن مردم سیاهکل برای شرکت در مراسم اعتکاف تصریح کرد: در ایام اعتکاف مستحب است که در روزهای ۱۳، ۱۴ و ۱۵ ماه رجب که ایام اعتکاف می باشد، مسلمانان در مساجد جامع شهر و یا شهرستان خود اعتکاف کنند.
خطیب جمعه سیاهکل ۱۹ اردیبهشت روز گرامی داشت شیخ کُلِینی و نویسنده کتاب کافی را تبریک گفت و افزود: از افتخارات ما این است که بسیاری از دانشمندان بزرگ اسلام در ۱۴۰۰ سال گذشته در ایران به دنیا آمده اند و از جمله آنها شیخ کُلِینی است که در روستای کُلِین در نزدیکی تهران به دنیا آمده است و کتاب کافی را برای مسلمانان به یادگار گذاشت.
حجت الاسلام و المسلمین شیدایی شنبه ۱۰ رجب میلاد امام جواد (ع) و سه شنبه ۱۳ رجب میلاد امام علی (ع) را تبریک و پنج شنبه نیمه رجب وفات حضرت زینب (س) را نیز تسلیت گفت.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه