فرمانده بسیج حوزه اداری_کارگری و اصناف سپاه صومعه سرا:

مرحله دوم رزمایش خدمت رسانی با عنوان یک کاسب یک دانش آموز در صومعه سرا برگزار شد

اهدای تعدادی لوازم التحریر در راستای مرحله دوم رزمایش خدمت رسانی ویژه بسیج اصناف با عنوان یک کاسب یک دانش آموز انجام گردید.

مرحله دوم رزمایش خدمت رسانی با عنوان یک کاسب یک دانش آموز در صومعه سرا برگزار شد

به گزارش ۸دی، سرهنگ پاسدار مهدی پارسا فرمانده حوزه مقاومت بسیج اداری-کارگری و اصناف شهرستان صومعه سرا در جمع خبرنگاران، گفت: با هدف کمک به دانش آموزان بی بضاعت، تعداد ۵۰ بسته لوازم التحریر بین آنها توزیع شد.

وی افزود: این تعداد لوازم التحریر در برخی از مدارس بخش میرزا کوچک گوراب زرمیخ صومعه سرا به ارزش ریالی ۴۰ میلیون ریال تحویل مدیران مدارس گردید تا در بین دانش آموزان بی بضاعت توزیع گردد.

وی اضافه کرد: اهدای این تعداد لوازم التحریر در راستای مرحله دوم رزمایش خدمت رسانی ویژه بسیج اصناف با عنوان یک کاسب یک دانش آموز انجام گردید.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج اداری-کارگری و اصناف شهرستان صومعه سرا تصریح کرد: مرحله اول این رزمایش اواخر شهریور ماه سال جاری برگزار و بسته های لوازم التحریر ، کیف ، لوازم التحریرش و لباس مدرسه به ارزش ریالی ۶۰میلیون ریال در مدارس صومعه سرا توزیع شد.

وی بازتاب این حرکت را که با همت اداره صنعت،معدن و تجارت، اداره آموزش و پرورش و شهرداری گوراب زرمیخ انجام شد مثبت ارزیابی کرد و افزود: علی رغم تمام مشکلاتی که دشمنان نظام در جنگ اقتصادی علیه ملت ایران آغاز کرده و اصناف و بازار را در شرایط سختی قرار داده است اما بازاریان و افراد خیر این شهرستان سنگر علم و دانش آموز و دانش آموزان را فراموش نکرده اند.وی اضافه کرد: در این طرح مدارس و دانش آموزان بی بضاعت توسط اداره آموزش و پرورش، حوزه بسیج دانش آموزی و مدیران مدارس شناسایی و بسته های لوازم التحریر بین آنان توزیع می شود.

پارسا خاطر نشان کرد: هر چند این رزمایش به صورت نمادین در یک روز در سراسر کشور برگزار گردید اما در صورت تامین  مورد نیاز از سوی اتحادیه های صنفی و افراد خیر ، برنامه رزمایش ادامه خواهد داشت.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه