پادوهای رسانه‌ای آقازاده فتنه‌گر در کانون‌های پول‌ساز دولت

یکی از بازداشت‌شدگان فتنه توسط وزارت اطلاعات، پس از گرفتن مسئولیت در دانشگاه آزاد، این بار به یکی از نهادهای پول‌ساز دولت راه یافت.

پادوهای رسانه‌ای آقازاده فتنه‌گر در کانون‌های پول‌ساز دولت

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از ندای انقلاب، در شرایطی که مدت کوتاهی از انتصاب مسأله‌دار چند تن از پادوهای رسانه‌ای آقازاده فتنه‌گر همچون (فواد.ص) و (عمار.ک) در یکی از کانون‌های پول‌ساز دولت به نام صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر نمی‌گذرد، برخی اخبار از انتصاب احسان.م یکی دیگر از دستگیرشدگان مرتبط با فتنه – که هم‌اینک مدیر مسئول روزنامه دانشگاه آزاد است-، در یکی دیگر از کانون‌های پول‌ساز دولت خبر می‌دهند.

فعال شدن در پیمانکاری جدید رسانه ای پس از باجگیری ناموفق

در حالی که اخبار متعددی از واگذاری کانون‌های پول‌ساز دولت به طیف نزدیک به کارگزاران حکایت دارد، این بار نیز واگذاری مسئولیت راه‌اندازی خبرگزاری مناطق آزاد، به احسان.م دستگیر شده فتنه، بیانگر عزم جدی برخی از مسئولان دولت برای واگذاری پست‌های میانی و زیرین دولت به حامیان فتنه ۸۸ است.

براساس این گزارش، نامبرده که سابقه ارتباط با رسانه‌های بیگانه را دارد با حکم محمود-الف مجری حامی دولت و مدیر روابط عمومی دبیرخانه شورای هماهنگی مناطق آزاد، به این سمت منصوب شده و براساس شنیده‌ها قرار است به وضعیت نابسامان رسانه‌ای این نهاد پول‌ساز سر و سامان دهد که البته به دلیل حساسیت نسبت به سوابق این دستگیرشده فتنه تاکنون حکم وی محرمانه بوده و رسانه‌ای نشده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه