مشکل شرکت های مرتبط با پرونده ۳ هزار میلیاردی را حل کنید

نماینده جمعه رودبار: به استاندار گفتیم اگر کارخانجات مرتبط با پرونده ۳ هزار میلیاردی را مدیریت کنید بخش اعظمی از کارخانه های غیر فعال رودبار شروع بکار می کنند.

مشکل شرکت های مرتبط با پرونده ۳ هزار میلیاردی را حل کنید
به گزارش ۸دی نیوز به نقل از زیتون خبر، حجت الاسلام والمسلمین مسعود داودی در خطبه های عبادی و سیاسی جمعه این هفته شهر رودبار که با حضور مردم ولایی این شهرستان در مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد، ضمن دعوت نمازگزاران به تقوای الهی، اظهار کرد: تقوا باعث نورانیت دل و علت رهایی انسانها از بن بست‌ها است.

وی در ادامه ضمن تبریک ولادت حضرت علی(ع)، افزود: تولد حضرت علی(ع) بی‌نظیر و شهادت آن حضرت کم‌نظیر است و هیچ امام و پیامبری در خانه حق و محل طواف بندگان خدا به دنیا نیامده است.

خطیب جمعه رودبار، تصریح نمود: همه کسانی که تاریخ خوانده‌اند می دانند یکی از علل گسترش اسلام جانفشانی‌ها، بزرگواری‌ها و رشادت‌های امیرالمومنین در کنار پیامبر اسلام(ص) بود.

وی بیان نمود: امروز دشمن از فضاهای تبلیغی جامعه که در اختیار دارد از جمله به مقام شامخ امام علی(ع) دریغ نمی کند بنا براین جوان شیعه امروز باید به اعتقادات روز و استدلات شیعه مسلح باشد.

حجت الاسلام داودی، اعتکاف را فرصتی مغتنم برای عبادت و بندگی خدا دانست و گفت: یکی از برکات انقلاب اسلامی احیای مراسم‌های اعتکاف در شهرها و روستاهای کشور است.

وی، روز صلیب سرخ و هلال احمر را گرامی داشت و ادامه داد: کار انساندوستانه و بشر دوستانه هلال احمر یقینا مورد رضای خداوند منان است.

امام جمعه شهرستان رودبار، ۱۵ رجب سالروز وفات حضرت زینب (س) را تسلیت گفت و برگزاری مراسم های وفات غقیله بنی هاشم را مورد تاکید قرار داد.

وی در ادامه به دیدار ائمه جمعه شهرستان رودبار با استاندار گیلان اشاره کرد و اضافه کرد: طی یک ساعت و نیمی که با استاندار گیلان ملاقات داشتیم مشکلات عدیده‌ای که مردم برای رفع آنان به ائمه جمعه مراجعه می کنند را بازگو نمودیم.

راه اندازی برخی از کارخانجات در رودبار خیلی هزینه ندارد تنها دلسوزی، جدیت و جهادی بودن مدیران را می طلبد.

حجت الاسلام داودی، با بیان اینکه بخش صنعت شهرستان آسیب زده است، بیان نمود: بیکاری بسیاری از جوانان و برنامه ریزی برای ایجاد فضاهای اشتغال زایی در این جلسه مطرح شد.

وی، مشکل آب شرب را از اساسی‌ترین مشکلات رودبار بیان کرد و گفت: وجود شرکت‌های آبمعدنی و سد شهربیجار که آب شرب دو میلیون نفر از مردم گیلان را تامین می کند بیانگر آن است که رودبار دارای آب با کمی و کیفیت بالا است لذا رفع مشکل آب شرب نیازمند مدیریت است.

خطیب جمعه رودبار، رودبار در بحث کارگری دارای بیکاران بسیاری است، ابراز نمود: به آقای استاندار گفتیم اگر کارخانجات مرتبط با پرونده ۳ هزار میلیاردی را مدیریت کنید بخش اعظمی از کارخانه های غیر فعال رودبار شروع بکار می کنند.

وی ابراز نمود: آبمعدنی داماش دارای ۱۵۰ کارگر بود تعطیل شده است، ام دی اف تنها ۱۲۰ مهندس داشت که همه بیکارند، شرکت فولادی که با ۸۰۰ کارگر اداره می شد الان ۱۰۰ کارگر دارد.

نماینده ولی فقیه در رودبار از دستگاه قضایی خواستار رفع هرچه سریعتر مشکل شرکت های مرتبط با پرونده ۳ هزار میلیاردی شد و گفت: مسئولین محترم قضایی در رفع این مشکل بجنبند.

وی با بیان اینکه عدم رفع مشکلات کارگری مشکلات دیگری را گریبانگیر جامعه خواهد نمود، ابراز کرد: راه اندازی برخی از کارخانجات در رودبار خیلی هزینه ندارد تنها دلسوزی، جدیت و جهادی بودن مدیران را می طلبد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه