عضو شورای شهر رشت در گفتگو با 8دی:

پروسه انتخاب شهردار با تعامل و همفکری کوتاه تر می شود/ از اعمال نظرهای سلیقه ای و شخصی در انتخاب شهردار پرهیز شود

عضو شورای شهر رشت با تأکید بر اینکه در انتخاب شهردار از اعمال نظرهای سلیقه ای پرهیز شود، گفت: هر چقدر تعامل و همفکری بیشتری داشته باشیم پروسه انتخاب شهردار کوتاه تر خواهد شد.

پروسه انتخاب شهردار با تعامل و همفکری کوتاه تر می شود/ از اعمال نظرهای سلیقه ای و شخصی در انتخاب شهردار پرهیز شود

فاطمه شیرزاد در گفت و گو با خبرنگار ۸دی با اشاره شاخص های شهردار رشت، اظهار کرد: شهردار رشت باید متعهد، کارآمد، متخصص و آشنا به امور مدیریت شهری در حوزه عمرانی و اجرایی باشد.

وی افزود: باید شهرداری انتخاب کنیم که شناخت کافی نسبت به شهر داشته باشد تا بتواند نسبت به رفع مشکلات شهری و کوتاهی هایی که در گذشته انجام شده را با حضور میدانی بیشتر خود مرتفع کند.

عضو شورای شهر رشت ادامه داد: امیدوارم که بتوانیم طی روز های آینده صلاحیت رزومه اشخاصی که تعرفه می شوند برای پست شهردار را در فضایی آرام، بدون تنش و با تعامل، همفکری و هم اندیشی بیشتر بتوانیم نسبت به انتخاب شهردار هرچه سریعتر اقدام کنیم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت تصریح کرد: در حال حاضر باتوجه به وضعیت کشور و شهر مردم انتظار دارند مسؤلان شهری و استانی در محیطی آرام و بدون تنش با همدلی و اتحاد بیشتر در رفع مشکلات مردم تلاش کنند تا کمبود ها رفع شود.

شیرزاد گفت: سرپرست شهرداری رشت تا به امروز توانسته است مسایل حوزه داخلی کارکنان را مرتفع کند و مباحث داخل شهر را هم در حد توان خود انجام می دهد.

وی با بیان اینکه باید تمام وقت خودمان را در انتخاب شهردار داشته باشیم و از اعمال نظرهای سلیقه ای هم پرهیز کنیم، اظهار کرد: هر چقدر تعامل و همفکری بیشتری داشته باشیم پروسه انتخاب شهردار کوتاه تر خواهد شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه