حضور رکابزنان در پاراآسیایی با دوچرخه‌های قدیمی

سرمربی تیم ملی دوچرخه‌سواری اعزامی به بازیهای پاراآسیایی گفت: در حالی امید به کسب مدال در بازیهای پاراآسیایی داریم که دوچرخه‌های رکابزنان قدیمی بوده و مدرن نیستند.

حضور رکابزنان در پاراآسیایی با دوچرخه‌های قدیمی

به گزارش هشت دی،فرهاد عصفوری در ارزیابی از وضعیت ۵ دوچرخه‌سوار اعزامی به بازیهای پاراآسیایی جاکارتا اظهار کرد: هر چند طی رایزنی که با فدراسیون دوچرخه‌سواری داشتیم، توانستیم تا حدودی مشکلاتی که از نظر تجهیزات داشتیم مرتفع و یک دوچرخه و تعدادی طوقه از فدراسیون دوچرخه‌سواری به صورت امانی دریافت کنیم اما به هر صورت چون در شرایط کنونی امکان خرید دوچرخه‌های جدید و مدرن نداریم و بضاعت مالی فدراسیون اجازه تهیه تجهیزات جدید را نمی‌دهد، چاره‌ای نداریم با همین دوچرخه‌های فعلی که قدیمی هستند در بازیهای پاراآسیایی شرکت کنیم.

وی گفت: تمام کشورها تلاش می‌کنند در چنین رویدادهایی با تمام توان و با تجهیزات مدرن در مسابقات شرکت کنند تا بهترین عملکرد را داشته باشند، اما در کشور ما با توجه به بالا رفتن قیمت دلار و مشکلاتی که از نظر ارزی وجود دارد، باید با همین امکانات محدود راهی بازیها شویم. البته در بازیهای آسیایی دیدید که قدیمی بودن دوچرخه‌ها سبب شد تا یکی از دوچرخه‌سواران با حالت پنچری رقابت را به اتمام برساند و دوچرخه‌سوار دیگر زنجیر پاره کند.

سرمربی تیم ملی دوچرخه‌سواری معلولان خاطرنشان کرد: هرچند با کمترین امکانات و تجهیزات عازم جاکارتا می‌شویم، اما تلاشمان بر این است تا بتوانیم بهترین عملکرد را در پیست و جاده داشته باشیم . البته اگر با بدشانسی مواجه نشویم.

عصفوری در پاسخ به این پرسش که در جاده شانس مدال آوری دارید یا پیست، خاطرنشان کرد: هر چند در بخش جاده ۴ دوچرخه سوار اعزامی تمرینات مداومی داشتند و در پیست با توجه به کمبود امکانات از نظر پیست چوبی، تمرینات دوچرخه‌سواران محدود بود، اما تلاشمان بر این است که در هر دو رشته به نتایج خوبی دست پیدا کنیم.

وی در پایان از مهدی محمدی، بهرام سلیمانی و صابر رحیم‌پور (دوچرخه‌سواران معلول) و طاهر مقدم دوچرخه‌سوار کم‌بینا و سینا امیر علایی (دوچرخه‌سوار سالم جلوران) به عنوان نفرات اعزامی به بازیهای پاراآسیایی نام برد.

منبع: ایسنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه