نماینده ولی فقیه در گیلان:

ارشاد مردم با اخلاق نیکو از وظایف پلیس است

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: ارشاد مردم با اخلاق نیکو از وظایف پلیس در نظام اسلامی است.

ارشاد مردم با اخلاق نیکو از وظایف پلیس است

به گزارش هشت دی، آیت الله رسول فلاحتی در بازدیدی از مرکز پلیس راه صومعه سرا – تالش و دیداری با کارکنان و سربازان این مجموعه، ضمن خداقوت و خسته نباشید، با تاکید بر فرمانبرداری از فرماندهان بالادستی اظهار کرد: کارکنان پلیس برای مدت خدمت در پاسگاه و مراکز انتظامی باید از فرماندهان بالادستی خود استعلام کنند تا بدانند نماز آنها کامل یا شکسته است.

وی، نماز کامل و روزه را نیازمند قصد ۱۰ روز عنوان کرد و افزود: اگر مدت خدمت کمتر از ۱۰ روز باشد، نماز شکسته است.

امام جمعه رشت با بیان اینکه خدمت به مردم از با ارزش ترین موارد در اسلام است، تصریح کرد: خدمت به مردم مسلمان و غیر مسلمان نمی شناسد و مهم خدمت به تمام انسان ها است.

آیت الله فلاحتی، زدودن غبار از چهره انسان های غمگین را سبب جلوگیری از آتش جهنم توصیف کرد و گفت: خدمت به سیل زدگان اخیر گیلان توسط نیروهای پلیس بسیار ارزشمند است.

وی با اشاره به اینکه انبیای الهی زندگی خود را وقف مردم کردند، خاطرنشان کرد: هدایت و ارشاد انسان ها از دیگر موضوع های مهم است که انبیای الهی به عهده داشتند.

نماینده ولی فقیه در گیلان، ارشاد مردم نسبت به احکام اسلامی را از وظایف پلیس برشمرد و متذکر شد: ارشاد باید همراه با اخلاق نیکو باشد زیرا محبت در ارشاد مردم بسیار تاثیرگذار است.

در حین این بازدید نماز جماعت مغرب و عشاء نیز به امامت آیت الله فلاحتی برگزار و برادران اهل تسنن نیز همراه با اهل تشیع به ایشان اقتدا کردند.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه