عضو کمیسیون عمران مجلس:

احتکارکنندگان ارزاق عمومی تروریست‌های اقتصادی هستند

نماینده مردم انزلی در مجلس ‌با تأکید بر اینکه احتکارکنندگان کالاهای اساسی تروریست‌های اقتصادی هستند گفت‌:‌ قوه قضائیه باید عرصه را بر اشرار اقتصادی تنگ کند.

احتکارکنندگان ارزاق عمومی تروریست‌های اقتصادی هستند

به گزارش ۸دی حسن خسته‌بند اظهار داشت:‌ احتکار کنندگان ارزاق عمومی ملت و کالاهای اساسی در حقیقت تروریست‌های اقتصادی هستند بنابراین قوه قضائیه باید با سرعت عمل و دقت بیشتری عرصه را برای جولان و فعالیت مخرب این اشرار تنگ کند.

عضو کمیسیون عمران مجلس عنوان کرد:‌ بخش قابل توجهی از دلایل افزایش تورم در کشور و گرانی‌های اخیر در بازار که زندگی ملت و اقشار مختلف جامعه را با چالش‌های نگران کننده و وصف‌ ناپذیری مواجه کرده است به عملکرد همین اشرار و تروریست‌های اقتصادی بر می‌گردد.

نماینده مردم بندر انزلی در مجلس تصریح کرد:‌ دستگاه قضایی برای برخورد با اعمال این‌گونه افراد حرکت‌هایی را انجام داده و در دستور کار دارد اما با توجه به عمق مشکلات موجود و نوسانات بسیار شدید نرخ اجناس و احتکار گسترده کالاها باید سرعت بیشتری به فعالیت خود بدهد.

خسته‌بند با بیان اینکه مستندات خیانت برخی افراد کاملاً موجود و آشکار است افزود:‌ دستگاه قضایی باید خودش را با خواسته‌ها و توقعات به حق مردم هماهنگ کند و با سرعت بخشیدن به روند برخورد قانونی و مبارزه با اخلالگران اقتصادی،‌ در این زمینه اقدامی عاجل و جهادی انجام دهد.

وی با اشاره به کشف هر روزه انبارهای مملو از کالا در کشور اظهار داشت:‌ اگر برخورد‌ با این افراد با شدت و قوت لازم از سوی متولیان امر انجام شود علاوه بر خشکاندن ریشه چنین عوامل خرابکاری راه ورود سایر افرادی که قصد انجام چنین اعمالی را دارند نیز مسدود می‌شود.

عضو کمیسیون عمران مجلس دنبال کردن خط آمریکا در جهت براندازی نظام توسط اخلالگران اقتصادی را مورد تأکید قرار داد و گفت:‌ بسیاری از مشکلاتی که در داخل کشور پدید آمده ریشه خارجی ندارد بلکه عده‌ای خواسته و یا ناخواسته در حال پیاده کردن نقشه‌های دشمن هستند.

نماینده مردم بندرانزلی در مجلس از آمادگی مجلس برای رفع موانع قانونی یا وضع مقررات جدید در راستای مبارزه با اخلالگران سخن گفت و ابراز داشت: مجلس شورای اسلامی برای کم کردن بار سنگین مشکلاتی که هم‌اکنون بر مردم تحمیل شده آماده انجام هرگونه اقدامی است.

خسته‌بند با رد اظهارات یکی از نمایندگان گیلان در مورد بی اثر بودن استیضاح‌های انجام شده توسط مجلس نیز عنوان کرد:‌ اقداماتی که در این راستا توسط مجلس به انجام رسید در راستای عمل به وظایف قانونی و پاسخ روشن به خواسته‌ها و مطالبات مردم به مرحله اجرا درآمد.

وی کنار گذاشتن مدیران ناکارآمد و جایگزینی آنان با افراد توانمند را از دلایل استیضاح برخی وزرای دولت خواند و بیان داشت:‌ با انجام این کار توسط مجلس دست عوامل ضد انقلاب و گروه‌های معاندی که از شرایط حساس کشور قصد سوء استفاده داشتند قطع و توطئه‌های آنان خنثی شد.

عضو کمیسیون عمران مجلس ضمن تأکید مجدد بر لزوم هماهنگی دولت،‌ مجلس و قوه قضائیه تصریح کرد:‌ با ورود نیروهای جدید و اشراف آن‌ها به حوزه‌های کاری تقریباً اوضاع اقتصادی از آن وضعیت بحرانی خارج شده اما هنوز نابه‌سامانی‌های بسیار زیادی وجود دارد.

نماینده مردم بندرانزلی در مجلس با تأکید بر اینکه وضعیت اقتصادی فعلی کشور به هیچ عنوان مورد رضایت مجلس نیست اظهار داشت:‌ تحقق خواسته‌های مردم و پاسخ به مطالبات آنان تنها از طریق مدیریت جهادی،‌ حفظ اتحاد قوای سه گانه و برخورد قاطع با اخلالگران اقتصادی میسر می‌شود.

منبع: تسنیم

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه