در مراسم بزرگداشت روز بسیج پیشکسوتان مطرح شد:

خداوند کاری کرد که انقلاب حتی در نبود امام پایدار بماند/ برخی مشکلات از سوء مدیریت ها و درونی است

فرمانده سپاه قدس گیلان، گفت: نیت امام (ره) فقط رضای خدا بود و خداوند هم کاری کرد که انقلاب حتی در نبود امام پایدار بماند.

خداوند کاری کرد که انقلاب حتی در نبود امام پایدار بماند/ برخی مشکلات از سوء مدیریت ها و درونی است

به گزارش خبرنگار هشت دی، سردار محمد عبدالله پور امروز در مراسم بزرگداشت روز بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت در سالن شهدا پل عراق رشت با بیان اینکه اگر در راه رضای خدا کاری کردیم پاسخ آن نیز بی حساب و کتاب است، اظهار کرد: امام (ره) فقط برای رضای خدا قیام کرد.

وی با اشاره به اینکه در بدترین شرایط کشور دفاع مقدس آغاز شد، بیان کرد: صدام به قصد تسخیر یک هفته ای به ایران‌آمد ولی به نتیجه نرسید.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به تشکیل سپاه بدر توسط اسرای عراقی، افزود: افراد در این سپاه با صدام جنگیدند و تعدادی ار آنان نیز کشته شدند.

عبدالله پور افزود: نیت امام (ره) فقط رضای خدا بود و خداوند هم کاری کرد که انقلاب حتی در نبود امام پایدار بماند.

وی تصریح کرد: ما به امام و شهدا قول داده ایم که پای این انقلاب بمانیم.

 

**جنگ تمام عیار اقتصادی برنامه ریزی شده است

سرهنگ محمد نیک‌فطرت، جانشین فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت نیز در این نشست با بابیان اینکه دشمنان پس از ۸ سال جنگ نابرابر و سخت علیه ایران شکست خوردند، اظهار کرد: دشمنان فعالیت های خود را در جنگ نرم مشکلات اقتصادی و جنگ اینترنی آغاز کرده اند.

وی با اشاره به اینکه اکنون جنگ تمام عیار اقتصادی برنامه ریزی شده است گفت: در این مسیر استکبار جهانی، صهیونیست و عربستان نیز فعالیت می کنند.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت دو مبحث بصیرت افزایی و روشن گری نیروهای مسلح را بسیار مهم و ضروری معرفی کرد و افزود: باید بتوانیم با کمک یکدیگر از این پیچ انقلاب عبور کنیم.

 

** برخی مشکلات از سوء مدیریت ها و درونی است

وی با اشاره به اعتصاب کامیون داران تصریح کرد: برخی مشکلات از سوء مدیریت ها و درونی است.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با بیان اینکه دلار ارتباطی با تأمین و توزیع مواد غذایی ندارد تصریح کرد: دولت تا حدودی مردم را رها کرده است و امورات داخلی بی سامان شدند.

وی ضمن تاکید برا آسیب زا بودن اینترنت افزود: فقط  ۴۵۰۰ نفر در یک نقطه از آلمان حقوق دریافت می کنند که مطالبی کذب را در ایران نشر دهند.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با بیان اینکه دشمن با تمام توان خود در حال تلاش است تصریح کرد: دشمنان در صدد نابودی چهلمین سال انقلاب هستند که هیچ وقت موفق نخواهند شد.

سرهنگ نصیری، رئیس موسسه شورای اندیشه ورز بسیج پیشکسوتان گیلان نیز با اشاره به ۷ مهر و روز بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت اظهار کرد: این بسیج در سال ۱۳۸۹ در رشت تشکیل شد.

وی وظیفه اصلی این کانون را موضوع جذب نیرو خواند و افزود: اکنون ۸۰ درصد از نیروهای سپاه، ۹ درصد از ناجا و ۵درصد از ایثارگران دفاع مقدس جذب این کانون هستند.

نصیری با اشاره به اجرای برنامه ای سپاه و هیئت اجرایی اندیشه ورز گفت: تاکنون ۱۰۰درصد برنامه هایی که تعیین شده بود اجرا شد.

وی با بیان اینکه ۵۰ نفر در ابتدای سال به راهیان نور اعزام شدند بیان کرد: اعزام به مشهد‌ اعزام به اردوهای تفریحی و مسابقه تفنگ بادی نیز توسط این شورا انجام شده است.

نصیری سرکشی از پیشکسوتان جهاد شهادت، راه اندازی سامانه ناب و شباب، معادل سازی دوره های آموزش امر به معروف و نهی از منکر را جزئی از دیگر برنامه های این شورا عنوان کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه