قطعی گاز ۷۰ خانوار تالشی بر اثر سیل

مدیرعامل شرکت گاز گیلان،گفت: بر اثر وقوع سیل در تالش، به علت تخریب تاسیسات و لوله ها، گاز ۳۴۰ خانوار از روستاهای تالش و اسالم قطع شد که تاکنون با تلاش کارکنان گاز استان گیلان، گاز ۲۷۰ خانوار سیل زده در تالش وصل شده است.

قطعی گاز ۷۰ خانوار تالشی بر اثر سیل

به گزارش ۸دی، بر اثر بارش شدید باران و وقوع سیل در شهرستان تالش که از ساعت۲ بامداد روز پنجشنبه ۵ مهرماه آغاز شد به علت تخریب تاسیسات و لوله ها، گاز ۳۴۰ خانوار از روستاهای تالش و اسالم قطع شد.

سیل در روستاهای شیخ محله خرجگیل، گیجاو، آسیاب شم خرجگیل در اسالم و طولارود، سراگاه و پی سرای جوکندان در تالش سبب ایجاد آسیب‌های زیاد و تخریب کامل چند منزل مسکونی شد و علاوه بر آن گاز بخشی از محله سید نیکی تالش نیز بر اثر این سیل از مدار خارج شد.

حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در گفت و گو با ایسنا گیلان اظهار کرد: پرسنل اداره گاز تالش از اولین ساعات حادثه با تشکیل تیم های امدادی در مناطق سیل زده حاضر شدند و اقدام به برطرف کردن خسارات وارده به تاسیسات گاز در مناطق سیل زده کردند.

وی اضافه کرد: در بازدید میدانی که از مناطق سیل زده انجام دادم می توانم به جرات بگویم سیل صدمات زیادی را در منطقه تالش داشته و به تاسیسات و لوله های گاز  هم در برخی از مناطق آسیب وارد کرده است.

اکبر ادامه داد:  با تلاش همکارانم در اداره گاز شهرستان تالش توانسته ایم تا عصر جمعه ۶ مهرماه گاز ۲۷۰ خانوار را مجددا وصل کنیم و در مناطقی که بجهت تخریب راه های ارتباطی، امکان رسیدن به آنها ممکن نیست بو مسائل ایمنی گاز آنها توسط خود شرکت گاز قطع است.

مدیرعامل شرکت گاز گیلان گفت: هم اکنون ۷۰ خانوار روستاهای شیخ محله؛ خرجگیل، دهنه طولارود و پی سرای جوکندان بخش مرکزی باقیمانده است که مسیر دسترسی به آنها توسط سیل از بین رفته و برای وصلی مجدد گاز، نیاز به ایجاد دوباره راه است.

وی از ساکنین مناطق سیل زده تقاضا کرد تا در طول مدت قطع جریان گاز از دستکاری تجهیزات گازرسانی جدا خودداری کرده و در صورت هر گونه اشکال با مرکز پیام و اتفاقات شرکت گاز به شماره ۱۹۴ تماس حاصل کنند.

منبع: ایسنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه