رئیس فراکسیون مطبوعات و فضای مجازی مجلس:

رسانه ها موظفند سیاست های کلی نظام را تقویت کنند/ توقع ما از دادستانی برخورد جدی با رسانه های تفرقه افکن است

رئیس فراکسیون رسانه ملی، مطبوعات و فضای مجازی مجلس شورای اسلامی، گفت: دادستانی باید در برخورد با رسانه های تفرقه افکن دقت بیشتری داشته باشد و در این رابطه به موقع ورود کند.

رسانه ها موظفند سیاست های کلی نظام را تقویت کنند/ توقع ما از دادستانی برخورد جدی با رسانه های تفرقه افکن است

جبار کوچکی نژاد در گفت و گو با خبرنگار ۸دی در واکنش به عملکرد رسانه های تفرقه افکن بین روابط ایران و عراق، اظهار کرد: دشمنان جنگ روانی و جنگ رسانه ای علیه نظام جمهوری اسلامی را به راه انداخته است.

وی افزود: تلاش می کنند به یک شکلی در داخل قبایل، احزاب و گروه های سیاسی را با هم درگیر کنند و هم در خارج کشور به ویژه کشور هایی که مثل عراق به ما نزدیک اند این روابط را با مشکل مواجه کنند.

رئیس فراکسیون رسانه ملی، مطبوعات و فضای مجازی با اشاره به اینکه در ایام اربعین حسینی و حتی روزهای عادی بسیاری از زایران ایرانی به عراق برای زیارت عتبات عالیات سفر می کنند، تصریح کرد: از طرفی هم از عراق زایران زیادی وارد مرزهای کشور ما می شوند و به شهرهای زیارتی مثل مشهد و قم می روند.

نماینده مردم رشت در مجلس، گفت: رسانه های تفرقه افکن برای برهم ردن این ارتباطات موضوعات غیر واقعی را طرح می کنند تا باعث به هم خوردن این روابط شوند.

کوچکی نژاد با تأکید بر اینکه این رسانه ها گاهی مردم را از موضوعاتی که بر روی آن حساس اند تحریک می کنند، تصریح کرد: دستگاه قضایی وظیفه دارد با رسانه های تحریک کننده و هماهنگ با دشمن در جنگ روانی برخورد ارشادی، تذکری کند و در نهایت توقیف این سایت ها و نشریات را داشته باشد.

نماینده مردم رشت در مجلس ادامه داد: رسانه ها موظف اند در این مرحله که مرحله سختی است و دشمن چند جبهه جنگ اقتصادی و روانی و ایجاد شایعات علیه نظام جمهوری اسلامی را باز کرده است برای غلبه براین امواج، سیاست های کلی نظام را تقویت کنند.

کوچکی نژاد تصریح کرد: رسانه ها باید برای حفظ و تقویت این سیاست های کلی نظام کار کنند نه اینکه به دنبال تفرقه و درگیری و این مسایل باشند.

وی ادامه داد: دادستانی باید در حوزه برخورد با رسانه های تفرقه افکن دقت بیشتری داشته باشد و در این رابطه به موقع ورود کنند.

کوچکی نژاد در پایان تصریح کرد: ما توقع داریم دادستانی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شورای نظارت بر مطبوعات تذکرات لازم و اقدامات مورد نظر را انجام دهند و دادستانی هم برخورد جدی کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه