فرمانده سپاه قدس گیلان:

عصبانی عمل کردن دشمن نشانه مسیر درست حرکت ما است/ اگر ۱۰۰ درصد هم تحریم شویم از بحران عبور می کنیم

به گزارش خبرنگار هشت دی، سردار عبدالله پور، فرمانده سپاه قدس گیلان در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه این هفته رشت با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: واقعیت لفظ جنگ به معنای دفاع مردم از ملیت خود است. وی با بیان اینکه مردم و جوانان از کشور خود دفاع جانانه کردند و امام […]

عصبانی عمل کردن دشمن نشانه مسیر درست حرکت ما است/ اگر ۱۰۰ درصد هم تحریم شویم از بحران عبور می کنیم

به گزارش خبرنگار هشت دی، سردار عبدالله پور، فرمانده سپاه قدس گیلان در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه این هفته رشت با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: واقعیت لفظ جنگ به معنای دفاع مردم از ملیت خود است.

وی با بیان اینکه مردم و جوانان از کشور خود دفاع جانانه کردند و امام به آن لفظ دفاع مقدس داد، گفت: این مردم می خواستند از نظام و کشور خود دفاع کنند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه ۱۸۱ شرکت آلمانی، فرانسوی و انگلیسی در جنگ به صدام کمک می کردند گفت: کسانی که امروز از حقوق بشر صحبت می کنند، در زمان جنگ بمب های شیمیایی خود را به روی رزمندگان امتحان می کردند.

عبدالله پور با اشاره به تداوم جنگ های دشمن تاکنون بیان کرد: اگر دشمن توان داشته باشد هم اکنون نیز به ما حمله می کند مسئله این است که از حمله به ایران هراس دارند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه ۷هزار نیرو و ۷۰ هواپیمای جنگنده بر روی ناوهای خلیج فارس حضور دارند، گفت: اما با همه این امکانات نمی توانند کاری کنند و می ترسند.

 

** دشمن در حوزه دفاعی نمی تواند کاری کند

وی با اشاره به قدرت عظیم ایران بیان کرد: دشمن در حوزه دفاعی نمی تواند کاری کند اما در حوزه های دیگر همچنان فعال است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه ارتش آمریکا یک ارتش دریاپایه بود گفت: اکنون دشمن بر حسب شناخت، ارتش خود را برپایه اینترنت بنا کرده است.

وی با اشاره به اینکه دشمن در حوزه جنگ روانی قصد ایجاد سوظن، شک و تردید در دل مردم را دارد گفت: نوع جنگ اثرگذاری در جوانان است.

عبدالله پور با اشاره به ایجاد هجمه برای اعتراض و اعتصاب کامیون داران، اظهار کرد: با این حربه قصد دارند کامیون داران زحمت کش را مقابل نظام قرار دهند.

وی تصریح کرد: مسئولین باید به مانند دفاع مقدس، شب و روز همت و تلاش کنند.

 

** عصبانی عمل کردن دشمن نشانه ای بر تأیید مسیر درست حرکت ما است

فرمانده سپاه قدس گیلان عصبانی عمل کردن دشمنان را نشانه ای برای تایید مسیر درست حرکت ما دانست و گفت: نباید به ترامپ و حرکات او کوچک ترین اعتنایی کنیم.

 

** اگر ۱۰۰ درصد هم تحریم شویم با ذخایر انبارها از بحران عبور می کنیم

عبدالله پور با بیان اینکه تا ۶سال آینده هیچ مشکل غذایی نداریم، افزود: در سال های گذشته پیش بینی تحریم شده بود و به دستور رهبر انقلاب کالاهای اساسی ذخیره شده است.

 

** در حوزه مواد غذایی هیچ بحرانی نداریم

وی با اشاره به اینکه در حوزه مواد غذایی هیچ بحرانی نداریم، تصریح کرد: اگر ۱۰۰ درصد تحریم شویم و یک قطره مواد غذایی به ما نرسد با ذخایر خود می توانیم از بحران گذر کنیم.

فرمانده سپاه قدس در پایان با خواندن وصیت نامه شهید شعبانی بیان کرد: شهدا این انقلاب را به ما سپردند و ما وظیفه حفظ و نگهداری از آن را داریم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه