فرمانده سپاه قدس گیلان در جمع رزمندگان شهرستان شفت؛

سپاه قطعا انتقام خون شهدای حادثه تروریستی اهواز را خواهد گرفت

سردار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان عصر امروز در جمع رزمندگان، ایثارگران و جانبازان شفتی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: سپاه پاسداران قطعا با صلابت انتقام خون شهدای حادثه اهواز را خواهد گرفت.

سپاه قطعا انتقام خون شهدای حادثه تروریستی اهواز را خواهد گرفت

به گزارش هشت دی، سردار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان عصر امروز در جمع رزمندگان، ایثارگران و جانبازان شفتی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: با توجه به اینکه در هفته دفاع مقدس قرار داریم باید بگویم که گاها برخی می گویند دفاع مقدس خیلی وقت است تمام شده است که باید بگویم این منطق غلطی است چرا که ما چهل سال است در حال دفاع هستیم و هنوز هم دشمنان کشور می کوشند تا این امنیت را از بین ببرند و فقط در دو سال اخیر بیش از صد گروه تروریستی قصد ورود به کشور از طریق مرزها را داشتند که شناسایی شدند و حادثه اخیر اهواز هم در همین جهت ارزیابی می گردد.

فرمانده سپاه قدس گیلان اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سال گذشته بیش از ۵۷ گروه تروریستی را در کشور شناسایی و دستگیر کرد.
سردار عبدالله پور با اشاره به حادثه تروریستی اهواز تاکید کرد: سپاه پاسداران قطعا با صلابت انتقام خون شهدای حادثه اهواز را خواهد گرفت.
وی با اشاره به جنگ اقتصادی دشمنان بر علیه کشور تصریح کرد: متاسفانه برخی از مسئولین اقتصادی کشور تدبیری برای امور ندارند و اوضاع از دستشان خارج شده است البته همه ما در این نبرد نقش داریم و در سبک زندگی خود باید بکوشیم تا کالاهای ایرانی را خودمان استفاده کنیم آن وقت از مردم بخواهیم که کالای ایرانی استفاده نمایند.
فرمانده سپاه قدس گیلان در رابطه با هجمه فرهنگی غرب علیه کشورمان تاکید کرد:باید صادقانه بگویم قدرت فرهنگی جمهوری اسلامی بر تمامی هجمه های دشمنان چربش دارد و نشانش همین دهه اول محرم است البته نقاط ضعفی هم قطعا وجود دارد.
وی در ادامه بیان داشت: مسئولین کشور ما در حوزه اقتصادی با نگاه غربی روی کار هستند و باید این نگاه عوض شود و به فرمایشات مقام معظم رهبری خصوصا در زمینه اقتصاد مقاومتی توجه گردد.
فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به دوران دفاع مقدس متذکر شد: اگر خالصانه برای خدا گام برداشتیم قطعا با امداد و نصرت الهی مواجه شده و موفق خواهیم شد.
سردار عبدالله پور با اشاره به توانمندی های صنعت موشکی ایران تاکید کرد: امروز به لطف انقلاب اسلامی و رشادت های شهدای والامقام با مجاهدت جوانان ایرانی و رهنمود های رهبر معظم انقلاب به این توانمندی رسیده ایم که موشک های ما دقت فراوانی در نقطه زنی داشته باشند و حتی ناو های در حال حرکت را مورد هدف قرار بدهند و به همین دلیل است که دشمن جرئت ندارد با ما وارد جنگ شود.

منبع: خبرگزاری بسیج

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه