مدیرکل هواشناسی گیلان:

بیشترین بارش باران درغرب گیلان/بارش ها تا ۴۸ساعت آینده ادامه دارد

مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به اینکه براساس گزارشات رسیده از ایستگاه‌های هواشناسی بیشترین بارش باران مربوط به تالش و آستارا است از ادامه بارش ها تا ۴۸ ساعت آینده خبرداد.

بیشترین بارش باران درغرب گیلان/بارش ها تا ۴۸ساعت آینده ادامه دارد

به گزارش ۸دی، محمد دادرس با اشاره به اینکه در حال حاضر آسمان استان گیلان در اکثر مناطق ابری و مه آلود است، اظهارکرد: گزارشات رسیده از ایستگاه های واقع در رشت، آستارا و تالش حامی از بارش باران در این مناطق است.

وی با اشاره به الگوهای نقشه های هواشناسی، افزود: این الگوها نشان از فعالیت توده های ناپایدار در منطقه دارد که براساس این نقشه ها طی ۴۸ ساعت آینده شاهد بارش باران، رعد و برق و بارش تگرگ در برخی از مناطق هستیم.

مدیرکل هواشناسی گیلان در ادامه با اشاره به ادامه این شرایط جوی تا فردا (جمعه)، خاطرنشان کرد: از روز شنبه تا اواسط هفته آینده ضمن پایدار نسبی هوا، افزایش دما برای اکثر مناطق استان گیلان پیش بینی می شود.

وی با بیان اینکه دمای فعلی شهر رشت مرکز استان گیلان نیز ۲۲ درجه سانتی‌گراد و رطوبت نسبی آن نیز ۹۸ درصد است، تصریح کرد: دریا نیز طی امروز و فردا در غالب ساعات برای فعالیت های مرتبط نامناسب است.

دادرس یادآورشد: در ساعات گذشته بیشترین بارش ها از شهرهای غربی گیلان همانند تالش با ۸۸ میلی متر و بندر آستارا با ۸۱ میلی متر گزارش شده است.

منبع: مهر

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه