فرمانده سپاه قدس گیلان خبر داد:

اهدای ۱۰۰۰ بسته لوازم التحریر به دانش آموزان نیازمند گیلانی + تصاویر

فرمانده سپاه قدس گیلان، گفت: در امتداد رزمایش خدمت رسانی یک هزار بسته لوازم مدرسه در سطح دانش آموزان نیازمند مدارس شهرستان رشت، بخش مرکزی و بخش های تابع توزیع می شود.

اهدای ۱۰۰۰ بسته لوازم التحریر به دانش آموزان نیازمند گیلانی + تصاویر

به گزارش خبرنگار هشت دی، مراسم توزیع و اهدا ۱۰۰۰ سری لوازم التحریر از جمله هدایای مقام معظم رهبری توسط گروه های تخصصی سپاهسد وابسته به قرارگاه خاتم النبیا با همکاری بسیج سازندگی سپاه برگزار شد.

سردار عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان در حاشیه بارگیری این لوازم تحریر برای توزیع در سطح دانش آموزان نیازمند با بیان اینکه در امتداد رزمایش خدمت رسانی امروز یک هزار بسته لوازم مدرسه توسط سپاهسد و قرارگاه بازسازی خاتم الانبیا تقدیم آموزش پروش می شود، اظهار کرد: این لوازم التحریر در سطح دانش آموزان نیازمند مدارس شهرستان رشت، بخش مرکزی و بخش های تابع توزیع می شود.

وی با بیان اینکه این هدایا به ارزش یک میلیارد ریال در سراسر استان پخش خواهد شد، تصریح کرد: امیدواریم که دانش آموزان در مسیر تحصیل همیشه کوشا باشند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به ۴۳۱ گروه جهادی که از تاریخ ۸شهریور به مناطق مختلف استانی اعزام شده اند، گفت: این رزمایش همچنان ادامه خواهد داشت.

سردار عبدالله پور با اشاره به با اشاره به تجمع ۲۰هزار نفری بسیجیان، بیان کرد: این تجمع در ماه مهر برای اعلام آمادگی دوباره و قدرت نمایی نیروهای حاضر در صحنه انجام می شود.

 

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه