دبیر برگزاری یادواره شهدای روحانی گیلان:

یادواره شهدای روحانی شرق گیلان در آستانه اشرفیه برگزار می شود

دبیر برگزاری یادواره شهدای روحانی گیلان، گفت: یادواره ۵۲ شهید روحانی شرق گیلان ۱۱ مهر ساعت ۳ عصر با سخنرانی نماینده ولی فقیه در گیلان در آستانه اشرفیه برگزار می شود.

یادواره شهدای روحانی شرق گیلان در آستانه اشرفیه برگزار می شود

به گزارش خبرنگار هشت دی، حجت الاسلام غلامحسن تسخیری در نخستین نشست خبری یادواره شهدای روحانی شرق گیلان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۸ سال دفاع مقدس، اظهار کرد: ۱۵۲ شهید روحانی و طلبه گیلان از جمله شهدای ۸هزار شهید گیلان هستند.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه برای هر چه بهتر برگزاری مراسم شهدا و اثرگذاری آن در جامعه طرح برگزاری یادواره شهدای طلبه و روحانی برنامه ریزی شده است، گفت: این یادواره ها در ۳۰ مکان و در مرکز، شرق و غرب گیلان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه در شرق گیلان این مراسم با محوریت امام جمعه فقید شهرستان آستانه اشرفیه مرحوم آیت الله امینیان که خودشان نیز پدر شهید بودند در حرم مطهر آقا سید جلال الدین اشرف برگزار می شود، گفت:  در غرب گیلان هم این مراسم در شهرستان فومن با محوریت مرحوم آیت الله بهجت(ره) که از نوادر روزگار بودند برگزار می گردد.

حجت الاسلام تسخیری با اشاره به برگزاری یادواره ۵۲ شهید روحانی شرق گیلان که ۱۱ مهر ساعت ۳ عصر در آستانه اشرفیه برگزار می شود افزود: این مراسم با سخنرانی آیت الله فلاحتی و با حضور گرم مردم، روحانیت و بسیجیان انجام می شود.

دبیر برگزاری یادواره شهدای روحانی گیلان ضمن تشکر از استقبال مسئولین شهرستان های شرق گیلان افزود: از همراهی بنیاد شهید، حوزه علمیه، ائمه جمعه، مدیران حوزه علمیه، اداره اوقاف و امور خیریه و دیگر مسئولین که در حال پیگیری این مجوعه هستند به ویژه شهرستان میزبان، آستانه اشرفیه تشکر می کنم.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان هدف این برنامه را محور کردن شهرستان ها، کیفیت و اثر گذاری در مردم برای ترویج فرهنگ ایثار، مقاومت و ایستادگی در مقابل دشمن دانست و بیان کرد: باید بتوانیم نقش مؤثری در دفاع داشته باشیم و یاد و خاطره شهدا را زنده نگه داریم.

تسخیری از ۵۲ شهید طلاب و روحانیون در شرق گیلان خبر داد و افزود: از خانواده های این شهدا دعوت می شود که در این مراسم حضور پیدا کنند تا ما بتوانیم قدردان خون شهدا باشیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه