نمایشگاه کبوترهای آسمانی گیلان در لاهیجان گشایش یافت

به مناسبت هفته دفاع مقدس، نمایشگاه عکس تحت عنوان کبوترهای آسمانی گیلان با موضوع شهدای گمنام انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در لاهیجان افتتاح شد.

نمایشگاه کبوترهای آسمانی گیلان در لاهیجان گشایش یافت

به گزارش هشت دی،ساسان عادلی رئیس دفتر لاهیجان انجمن سینمای جوانان لاهیجان روز چهارشنبه در این باره گفت: این نمایشگاه توسط انجمن سینمای جوانان دفتر لاهیجان با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان به مناسبت فرا رسیدن سی و یکم شهریور و آغاز هفته دفاع مقدس با موضوع شهدای گمنام انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از کبری علی‌پور، مدرس و محقق عکاسی گیلان،در گالری استاد حسین محجوبی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لاهیجان گشایش یافته است.

وی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه با ۲۰ قطعه عکس پنجاه در هفتاد از روز شنبه سی و یکم شهریور همزمان با فرا رسیدن هفته دفاع مقدس در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان به روی همگان باز است و علاقه مندان می توانند هر روزه صبح ها از ساعت ۹ تا ۱۳ و عصرها از ۱۵ تا ۱۹ از این نمایشگاه بازدید نمایند.

کبری علی‌پور متولد ۱۳۴۲ در رشت و دانش‌آموخته مقطع کارشناسی ارشد عکاسی ، کارشناسی ارشد مرمت اشیای فرهنگی و تاریخی، کارشناسی عکاسی و کاردانی از دانشکده علوم هنری در تهران است.

وی دو جلد کتاب به نام‌های عکاسان و عکاسخانه‌های رشت و تاریخ عکاسی گیلان به طبع رسانده و مقالاتی در زمینه تاریخ عکاسی در ماهنامه پادنگ (۱۳۸۴ تا ۱۳۹۲) منتشر نموده است.

وی همچنین تدریس در سازمان آموزش و پرورش و مراکز آموزش و عالی استان گیلان و برگزاری ۱۲ نمایشگاه عکس انفرادی و چندین نمایشگاه عکس گروهی را نیز در کارنامه خود دارد.

منبع: ایرنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه