با کسب ۱طلا و ۱برنز؛ جودوکاران کشورمان بر سکوی چهارم جهان ایستادند

تیم جودو ۳نفره کشورمان با کسب ۱نشان طلا و ۱برنز بر سکوی چهارم جهان ایستاد.

با کسب ۱طلا و ۱برنز؛ جودوکاران کشورمان بر سکوی چهارم جهان ایستادند

به گزارش هشت دی،به نقل از  روابط عمومی فدراسیون جودو، جوجیتسو و کوراش، پیکارهای انفرادی رقابتهای جودو قهرمانی بزرگسالان جهان، در شرایطی امروز چهارشنبه ۴مهر ماه در شهر باکو کشور آذربایجان به پایان رسید که تیم ۳نفره جودو کشورمان با کسب ۱نشان طلا و ۱برنز بر سکوی چهارم جهان ایستاد، این پیکارها، با حضور ۷۵۸ جودوکار از ۱۲۵ کشور به مدت ۷روز پیگیری شد.

بر اساس این گزارش در وزن منهای ۸۱ کیلوگرم، سعید ملایی جوان شایسته جودو کشورمان.پس از استراحت در گام نخست، جودوکار کانادایی را در کمتر از ۲دقیقه ایپون کرد و در ادامه حریف ایسلندی خود را در ۱۴ثانیه از پیش رو برداشت. سومین برد ملایی برابر جودوکار پرتغالی رقم خورد، سعید جودو ایران در ۴۴ ثانیه حریف خود را با ایپون بدرقه کرد و با پیروزی برابر جودوکار بلژیکی راهی نیمه نهایی شد.

ملایی در مرحله نیمه نهایی حریف ترکیه ای خود را از پیش رو برداشت و در فینال با برتری برابر جودوکار قدرتمند ژاپنی دارنده نشان طلا آسیا به نشان طلا دست یافت.

در وزن منهای ۷۳ کیلوگرم، محمد محمدی بریمانلو در گام نخست جودوکار کره شمالی را از پیش رو برداشت و در ادامه در زمان کمتر از ۲دقیقه جودوکار قرقیزستانی را ایپون کرد. سومین پیروزی بریمانلو برابر جودوکار سوئدی رقم خورد، وی در مبارزه چهارم از سد حریف مولداویایی گذشت و در مبارزه پنجم جودوکار گرجستانی را در ۱۳ ثانیه ایپون کرد و راهی نیمه نهایی شد.

بریمانلو در مرحله نیمه نهایی مغلوب جودوکار قدرتمند کره جنوبی دارنده عنوان قهرمانی آسیا و نشان برنز جهان در سال ۲۰۱۷ شد و با شکست جودوکار مغولستانی صاحب گردن آویز برنز شد.

جواد محجوب جودوکار وزن به اضافه ۱۰۰کیلوگرم کشورمان با قبول شکست برابر نایب قهرمان جوانان جهان از کشور تاجیکستان از دور رقابت‌ها کنار رفت.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه