آیت الله فلاحتی:

انقلاب اسلامی با جهاد و صبر در حال تمدن سازی است/ در یک جنگ تمام عیار به سر می بریم

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه انقلاب اسلامی یک بعثت عظیم است و باید آن را به فرزندانمان انتقال دهیم، گفت: این انقلاب در حال تمدن سازی با جهاد و صبر است.

انقلاب اسلامی با جهاد و صبر در حال تمدن سازی است/ در یک جنگ تمام عیار به سر می بریم

به گزارش خبرنگار هشت دی، آیت الله رسول فلاحتی در مراسم یادبود ۸ شهید حفاظت اطلاعات سپاه گیلان با بیان اینکه امروز وارث خون مجاهدانی هستیم که در روزهای سخت فداکاری کردند، اظهار کرد: کسانی با صبر و جهاد در مقابل دشمنان دین خدا ایستادگی کردند و اکنون ما در کنار سفره رنگین و خون آلود آنها نشسته ایم.

وی با بیان اینکه قرآن جهاد و صبر را در کنار هم معرفی کرده است، گفت: جهاد در عرصه های گوناگون زندگی وجود دارد اما امروز در جبهه دیگری جهاد می کنیم.

امام جمعه رشت با بیان اینکه ایستادگی در مقابل دشمنان جهاد کبیر است، ساختن یک تمدن عظیم اسلامی در دنیای امروز را هدف امام(ره) خواند و بیان کرد: دنیای بشر غرق در فساد است و در این هزاران ساله به ارکان و اساس اسلام به خوبی عمل نشده است.

وی ضمن تاکید بر صبر و جهاد در کنار هم، برای ساختار یک انسان خالص، افزود: جانبازان و آزادگان هر روز در دنیا جهاد می کنند.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه انقلاب اسلامی یک بعثت عظیم است و باید آن را به فرزندانمان انتقال دهیم، گفت: این انقلاب در حال تمدن سازی با جهاد و صبر است.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه جنگ‌تمام شد و اکنون در جنگ تمام عیار دیگری هستیم، افزود: ما با خود درگیریم و تمدن عظیم اسلامی در شرایطی درست می شود که ما درست شویم.

امام جمعه رشت با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی راه خود را پیدا کرده و این ما هستیم که باید بدانیم در این دریای مواج چگونه شنا کنیم، گفت: اگر تمام خانواده و خودمان را در راه انقلاب بدهیم اندک است زیرا به این انقلاب خیلی بدهکار هستیم.

وی انقلاب را دلیل زنده ماندن اسلام معرفی کرد و افزود: دو قشر سپاه و روحانیت در رأس راه حفظ انقلاب هستند.

آیت الله فلاحتی خطاب به والدین در رابطه با توجه به فرزندان که وارثان بعدی انقلاب هستند، گفت: جبهه امروز صد ها صدام در کنار فرزندانتان قرار داده است.

 

امام جمعه رشت، تصریح کرد: امروز با وجود فضای مجازی این جبهه گسترده تر و خطرناک تر از جبهه قبلی است، دوستان فرزندانتان را بشناسید و با آن ها صحبت و به آن ها توجه کنید.

به گزارش ۸دی، در پایان این مراسم با حضور امام جمعه رشت و سردار عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان از فلش کارت های عرشیان بی نشان، یک جلد کتاب و ۸ قسمت از یک فیلم مستند رونمایی شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه