دریادار سیاری؛

زمان بزن در رو تروریست ها، گذشت/ تروریست ها پاسخ قاطعی از جمهوری اسلامی می گیرند

معاون هماهنگ کننده ارتش با اشاره به اینکه امروز دشمن تلاش می کند تا آن امنیت را از ما بگیرد، گفت: روز آنکه تروریست ها بیایند و ترور کنند و بروند، گذشته است، امروز زمانی است که جواب قاطعی از جمهوری اسلامی بگیرند و این اتفاق رخ خواهد داد.

زمان بزن در رو تروریست ها، گذشت/ تروریست ها پاسخ قاطعی از جمهوری اسلامی می گیرند

به گزارش ۸دی، امیر دریادار «حبیب الله سیاری»،  امروز (چهارشنبه ۴ مهر) در مراسم بزرگداشت نخبگان که در مجموعه رفاهی دانشگاه شیراز برگزار شد، با اشاره به اینکه امنیت و استقلال امروز کشور مرهون خون شهدا و ایثارگری ایثارگران و خانواده معزز آنهاست، گفت: باید ارزش های دفاع مقدس به نسل های آینده منتقل شود و همه باید بدانند چه افرادی برای استقلال این کشور ایستادگی کردند و این درسی بود که از شهید «فلاحی» شنیدم.

معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایرانبا اشاره به اینکه امروز دشمن تلاش می کند تا آن امنیت را از ما بگیرد، اضافه کرد: روز آنکه تروریست ها بیایند و ترور کنند و بروند، گذشته است، امروز زمانی است که جواب قاطعی از جمهوری اسلامی بگیرند و این اتفاق رخ خواهد داد.

دریادار سیاری با تاکید بر اینکه ناوشکن ها، ناوهای پشتیبان و بعد از آن ناوهای کوچیکتر به ترتیب به نام قله ها، جزیره ها و رودها نامگذاری شدند، اظهارداشت: امام راحل (ره) روی پای خود ایستادن را به ما یاد دادند و رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) برای ساخت ناوشکنی که توانایی حمل هلی کوپتر و موشک را داشته باشد، تاکید کردند و این شد که ناوشکن «جماران» ساخت و نامگذاری شد با وجود این ناو شکن دنیا به توانایی ما معترف شد و ناوشکن جدیدی هم به نام «دنا» و یک ناوشکن هم به نام «شیراز» ساخته شده است.

وی با اشاره به اینکه ارزش شهید در دریا بسیار زیاد است چرا که در ناوهای غرق شده که به کف دریا رسیده است، شهید داریم، افزود: تا سال ۸۹ از کانال «سوئز» عبور نکرده بودیم که این امر با دستور رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) مبنی بر روی پای خود ایستادن، رقم خود و کشور مصر ۱۰ روز اجازه عبور به ما نداد تا اینکه حکومت حسنی مبارک به پایان رسید.

این مقام عالی نظامی بر لزوم نمایش اقتدار این کشور، بیش از آنچه که تا امروز نشان داده شده توسط جوانان کشور تاکید کرد و اظهارداشت: جوانان کشور باید با تلاش، بصیرت و دشمن شناسی این مسیر را هموار کنند چرا که نشان دادن قدرت ایران در آن طرف دنیا بسیار مهم است و دریادلان به این مهم توانسته اند دست یابند.

خاطر نشان می شود، در این مراسم از نخبگان استان به ویژه دریادار سیاری تجلیل شد، دریادار سیاری از فرزندان استان فارس و متولد شهرستان فسا است.

منبع: شبستان 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه