۱.۵ میلیون متر مربع زمین در گیلان به واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی تعلق دارد

هاشمی با تصریح بر اینکه ۱.۵ میلیون متر مربع زمین مختص به واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی گیلان است، خاطرنشان کرد: ۲۲۰ هزار متر مربع ساخت و ساز و ۶۰ هزار متر مربع پروژه در حال ساخت در این استان وجود دارد.

۱.۵ میلیون متر مربع زمین در گیلان به واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی تعلق دارد
به گزارش خبرنگار ۸دی نیوز، محسن هاشمی در سفر به رشت در جمع خبرنگاران با اشاره به ۷۰۰ پروژه در حال ساخت دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور گفت: تمامی پروژه های بالای ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی امسال افتتاح می شوند .
معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی کشور با اشاره به ۴۵۰ واحد دانشگاهی دانشگاه آزاد در کشور افزود: دانشگاه آزاد اسلامی یک میلیون و ۶۰۰ هزار متر مربع پروژه در حال ساخت دارد.
وی  با این توضیح که  دانشگاه آزاد اسلامی کشور مجموعا ۱۰ میلیون متر مربع فضای آموزشی در سراسر کشور دارد، اظهار کرد: این دانشگاه ۳۵ میلیون متر مربع محوطه‌ سازی دارد.
هاشمی با تصریح بر  اینکه ۱.۵ میلیون متر مربع زمین مختص به واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی گیلان است، خاطرنشان کرد: ۲۲۰ هزار متر مربع ساخت و ساز و ۶۰ هزار متر مربع پروژه در حال ساخت در این استان وجود دارد.
وی با اشاره به پیشرفت ۶۰ درصدی پروژ های گیلان بیان کرد: بیشتر این پروژه‌ها امسال افتتاح می‌شوند.
hashemi
وی از افتتاح سوله ورزشی و سلف سرویس سایت پردیس علوم تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی گیلان توسط رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کشورخبرداد و افزود: سوله ورزشی چند منظوره این دانشگاه قابلیت استفاده ورزشکاران در رشته‌های والیبال، بسکتبال، شطرنج، بدمینتون و سالن بدنسازی را دارد.
معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی کشور  مساحت این سوله ورزشی  را سه هزار و ۶۰۰ متر مربع عنوانکرد و گفت : سلف سرویس  دانشگاه علوم تحقیقات گیلان چهار هزار و ۶۰۰ متر مربع مساحت دارد و شامل پنج سالن غذاخوری برای خواهران، برادران، اساتید و دو بوفه، آشپزخانه و مهمانسرا است.
وی مجموع هزینه این پروژه‌ها را بیش از چهار میلیارد تومان عنوان کرد و با اشاره به  تورم در دو تا سه سال اخیر اظهار کرد: با افزایش نرخ تورم پیمانکاران ساخت پروژه را به کندی انجام دادندو درخواست تعدیل قیمت را دارند.

معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی کشوربا تصریح بر اینکه   دانشگاه آزاد بدهی به پیمانکاران نداردخاطرنشان کرد: با نشست‌هایی که با کارفرمایان و پیمانکاران برای حل مشکلات برگزار می‌شود اتمام هر چه سریعتر پروژه‌ها در دستور کار قراردارد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
علی
ارزش علم همین بود که گفته می شد اسلام بهش اینقدر تاکید شده .ساخت مراکزی برای انتشار مدرک. توهین به بعض عزیزان نباشه که در این دانشگاه درس خوندن و زحمت هم کشیدن.منظورم استثناهایی است که کم کم به رویه تبدیل شد.
در حاشیه