کسانی که با نظام زاویه دارند در دانشگاه آزاد اسلامی جایی نخواهند داشت

رییس دانشگاه آزاد کشور، با اشاره انتصابات در دانشگاه گفت: به معاون فرهنگی دستور دادیم بررسی کند تا با کسانی که با نظام زاویه دارند در دانشگاه آزاد همکاری نداشته باشیم. همچنین در صورت صحت مطالب گفته شده در رسانه‌ها درباره سرپرست جدید اداره‌کل اسناد دانشگاه آزاد، وی را عزل خواهیم کرد.

کسانی که با نظام زاویه دارند در دانشگاه آزاد اسلامی جایی نخواهند داشت
به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و دانشگاه ۸دی نیوز، حمید میرزاده در سفر به گیلان و در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه ۱۲۰ هزار داشجو از دانشگاه آزاد اسلامی گیلان فارغ اتحصیل شده اند،افزود:توسعه فضاهای آموزشی هدف ما در این سفر است.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کشور با اشاره به بیش از یک میلیون متر مربع فضای آموزشی دانشگاه آزاد در گیلان گفت:۵۰هزار دانشجو در مقاطع مختلف در گیلان در دانشگاه آزاد تحصیل می کنند.
وی تبدیل به احسن کردن ساختمان های دانشگاه آزاد را مورد تاکید قرارداد و اظهار کرد:نزدیک به ۱۶ میلیار دتومان یعنی ۱۲ درصد از بودجه ۱۲۳ میلیارد تومانی استانی باید از طربق درآمد حاصل از فعالیت های دانش بنیان تامین شود.
میرزاده  با اشاره به پتانسیل های کشاورزی نهفته در گیلان خاطرنشان کرد: بحث توسعه صنایع تبدیلی وابسته به کشاورزی در جلسات امروز مطرح شد.
 وی از جذب و پذیرش ۵هزار هیات علمی در دانشگاه آزاد خبرداد و تصریح کرد:نزدیک به ۲ هزار نفر در دانشگاه های آزاد گیلان فعالیت می کنند.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کشور با اشاره به پیشرفت ۶۰ درصدی پروژ های عمرانی دانشگاه آزاد گیلان تصریخ کرد:این پروژه ها امسال در گیلان افتتاح می شوند.
IMG_5083
میرزاه با اشاره به انتصاب عبدالحسین هراتی به عنوان سرپرست اداره‌کل اسناد دانشگاه آزاد، با این توضیح که انتخابات در دانشگاه آزاد منطبق براصول و خط و مشی نظام جمهوری اسلامی است و با مقررات کشور مغایرت ندارد بیان کرد: در دانشگاه آزاد اسلامی مراجع ذیربط درباره انتصابات سئوال می‌شود و استعلام از مراجع  گرفته می شود.
وی با بیان اینکه در این باره به معاون فرهنگی هم دستور دادیم بررسی کند تا با کسانی که با نظام زاویه دارند در دانشگاه آزاد اسلامی همکاری نداشته باشیم خاطرنشان کرد:دانشگاه آزاد باشگاه سیاسی نیست و در صورت صحت مطالب گفته شده در رسانه‌ها پست از  هراتی باز پس  گرفته می‌شود
 رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کشور با تاکید بر اینکه  دانشگاه یک نهاد فرهنگی و آموزشی است گفت: دانشگاه آزاد اسلامی   در راستای توسعه این هدف کار می‌کند  که این کار به نوبه خود  کاری وقت گیر است و جایی برای سیاست  بازی باقی نمی‌گذارد.
میرزاده  با اشاره به تدوین سند جامع رسانه‌ای دانشگاه آزاد، در ادامه با بیان اینکه باید دستاوردهای علمی دانشگاه رسانه ای شود و به اطلاع دانشگاهیان و عموم مردم برسد تصریح کرد:باید امور آموزشی و تحقیقاتی دانشگاه رسانه ای شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
علی
ولا حول ولا قوة الا بالله.
در حاشیه