روایت پناهیان از نماینده‌ای که نیمه‌شب با لباس کارگری به منزل می‌آمد

نایب رئیس قرارگاه عمّار در مراسم عزاداری دهه دوم محرم با تأکید بر وظیفه خطیر نمایندگی مجلس، به بیان خاطره‌ای از مرحوم حجّت‌الاسلام سیدعلی‌اکبر ابوترابی پرداخت.

روایت پناهیان از نماینده‌ای که نیمه‌شب با لباس کارگری به منزل می‌آمد
به گزارش ۸دی، حجّت‌الاسلام علیرضا پناهیان در مراسم عزاداری دهه دوم محرم هیئت هنر، با تأکید بر وظیفه خطیر نمایندگی مجلس، به بیان خاطره‌ای از مرحوم حجّت‌الاسلام سیدعلی‌اکبر ابوترابی پرداخت.

وی در این زمینه گفت: زمانی که وی بعد از آزادی از اسارت، نماینده مجلس شد، روزی یک پیرمرد به وی مراجعه می‌کند و می‌گوید که برای تکمیل منزلم به پول نیاز دارم و ایشان هم نامه‌ای برای یکی از بانک‌ها می‌نویسند و از آن بانک درخواست می‌کند که به این فرد که ایثارگر هم بوده است، وام بدهند.

پناهیان ادامه داد: آن فرد وقتی نامه مرحوم ابوترابی را می‌بیند، می‌گوید نیاز به نامه شما نیست، چرا که بانک هم همین وام را به من می‌دهد، منتها به این شرط که سقف خانه من تکمیل شود. الان مشکل من این است که نمی‌توانم دیوارهای خانه‌ام را بالا ببرم. مرحوم ابوترابی به او می‌گوید خب چه کاری از دست من ساخته‌ است؟ او در جواب می‌گوید این مشکل شماست که نماینده شده‌اید و در خانه خودتان نشسته‌اید، امّا ما نمی‌توانیم سقف خانه خود را تکمیل کنیم.

نایب رئیس قرارگاه عمّار افزود: فرزند مرحوم ابوترابی تعریف می‌کند که زمانی که پدرمان نماینده مجلس بود، مدتی شاهد این بودیم که نیمه‌شب و با لباس خاکی به منزل می‌آید. بعد متوجه شدیم که او برای اینکه سقف منزل آن فرد تکمیل شود، خود لباس کار پوشیده و اقدام به این کار کرده است.

منبع: مشرق

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه