عضو شورای شهر رشت در گفتگو با 8دی:

ایجاد تنش در جلسه شورای شهر رشت صرفا کاری است/ کار در شورا باید بر اساس همفکری و مشورت باشد

عضو شورای شهر رشت با اشاره به حواشی جلسه علنی شورا، گفت: این تنش ها تنش های کاری است که باعث شد کدورت و ناراحتی پیش بیاید.

ایجاد تنش در جلسه شورای شهر رشت صرفا کاری است/ کار در شورا باید بر اساس همفکری و مشورت باشد

فاطمه شیرزاد در گفت و گو با خبرنگار ۸دی در ابتدا با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و محکوم کردن حمله تروریستی در اهواز در واکنش به ایجاد تنش در پنجاه و پنجمین جلسه علنی شورای شهر رشت، اظهار کرد: در اواخر وقت جلسه شورا بودیم و تقریبا باید انتهای جلسه توسط نایب رییس شورا اعلام می شد که آقای علیپور منشی جلسه فرصتی گرفتند که در خصوص بحث شهردار صحبت کنند

وی افزود: قبل از ایشان یک تعداد از همکارانشان در خصوص پروسه انتخاب شهردار و بررسی صلاحیت احراز انتخاب شهردار صحبت کردند، تصریح کرد: آقای علیپور هم یک سری مطالب را مطرح کرد و قبل از وی هم اقای ذاکری دیگر عضو شورا صحبت کردند.

عضو شورای شهر رشت با بیان اینکه نباید این تنش ها در شورای اسلامی شهر اتفاق بیفتد و قابل قبول نیست، اضافه کرد: باید احترام همدیگر را داشته باشیم.

شیرزاد با اشاره به اینکه به نظرات همدیگر احترام بگذاریم، اظهار کرد: کار در شورای اسلامی شهر بر اساس همفکری و مشورت باید انجام شود.

وی با بیان اینکه این موارد در حوزه های بالاتر نیز گاهی رقم می خورد، گفت: این تنش ها تنش های کاری است که باعث شد کدورت و ناراحتی پیش بیاید اما جای نگرانی نیست.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه