مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گیلان:

دفاع مقدس را مدیون زنانی هستیم که با صبر و استقامت یار و یاور مردان بودند

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گیلان با اشاره به اینکه دفاع مقدس نشان دهنده شجاعت مردان قهرمان و دلاور است گفت: در کنار مردانی که امنیت کنونی را مدیون آن ها هستیم زنانی بودند که با صبر و استقامت خود یار و یاور مردان خود بودند.

دفاع مقدس را مدیون زنانی هستیم که با صبر و استقامت یار و یاور مردان بودند

به گزارش خبرنگار هشت دی، فاطمه رفیعی، مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گیلان صبح امروز در همایش تجلیل از همسران شهدای گیلانی در سالن خاتم الانبیاء رشت با بیان اینکه امروز، روز همایش همسران افلاکی است و باید از تمامی شهدا یاد کنیم اظهار کرد: ۸سال دفاع مقدس شاهد صحنه های نورانی بسیاری است که توسط دلیر مردان و زنان در تاریخ ثبت شد.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گیلان با اشاره به اینکه دفاع مقدس نشان دهنده شجاعت مردان قهرمان و دلاور است گفت: در کنار مردانی که امنیت کنونی را مدیون آن ها هستیم ، زنانی بودند که با صبر و استقامت خود یار و یاور مردانخود بودند.

وی با اشاره به زنانی که با جانبازان، مصداق بارز شهید زنده، زندگی می کنند، خاطرنشان کرد: امروز در خدمت ۳۷ زنی هستیم که نقش آوران و پیام آوران خوبی در انقلاب هستند.

رفیعی افزود: تمام ارگان ها تلاش کردند تا قدمی در راه تقدیر و معرفی این همسران افلاکی به عمل بیاورند همسرانی که پس از رفتن عزیزشان سختی های بسیار تحمل کردند و این را جزئی از صبر و استقامت می دانند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه