رژه ی خودروهای هلال احمر همزمان با سراسر کشور در رشت برگزار شد+ گزارش تصویری

به گزارش خبرنگار ۸دی نیوز، در این رژه خودروهای  هلال احمر گیلان با تجهیزات و امکانات این جمعیت شامل، آمبولانس خودروهای کمک دار، موتور آمبولانس، قایق های تندروی امدادی و ….در مسیر مرکز امداد و نجات هلال احمر رشت و استانداری گیلان  تا مزار شهدای رشت حرکت کردند.  مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان در گفتگو […]

رژه ی خودروهای هلال احمر همزمان با سراسر کشور در رشت برگزار شد+ گزارش تصویری
به گزارش خبرنگار ۸دی نیوز، در این رژه خودروهای  هلال احمر گیلان با تجهیزات و امکانات این جمعیت شامل، آمبولانس خودروهای کمک دار، موتور آمبولانس، قایق های تندروی امدادی و ….در مسیر مرکز امداد و نجات هلال احمر رشت و استانداری گیلان  تا مزار شهدای رشت حرکت کردند.
 مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان در گفتگو با خبرنگار ۸دی نیوز، هدف از برپایی این مانور را نشان دادن توانمندی های این جمعیت به مردم و مسافران این استان عنوان  کرد و گفت: مسافرانی که قصد سفر به گیلان را دارند نباید هیچ گونه دغدغه ای نسبت به حوادث جاده ای داشته باشند، زیرا هلال احمر گیلان با تمام تجهیزات و امکانات که به نمایش گذاشت، گام به گام و شهر به شهر در خدمت مردم و مسافران است.
علیرضا خصوصی از برنامه های آتیِ هلال احمر به مانور درمان اضطراری مردم در مناطق محروم استان اشاره کرد و افزود: این مانور برای اولین باردر گیلان با مشارکت جمعیت استان های گلستان و مازندران در سه منطقه گوراب‌زرمیخ صومعه‌سرا شامل روستاهای تنیان،  مرکیه و ندامان برگزار می شود.
وی همچنین در ادامه تصریح کرد: علاوه بر این، برپایی نمایشگاه عکس هلال احمر در گالری مارلیک، دیدار با خانواده های شهدا و حضور در مزار شهدا از برنامه های مد نظر این جمعیت به مناسبت این هفته است.

خصوصی در پایان با تشکر از حمایت ارکان های دولتی مربوط به ویژه استانداری گیلان، اظهار داشت:هلال احمر گیلان هر چند هم توانمند باشد باز به کمک سایر ارکان های دولتی نیاز حتمی دارد، از این رو انتظار می رود دولت  با کمک های مالی و معنوی این جمعیت را برای تجهیز امکانات بیشتر و ارائه ی خدمات بهتر، بیش از بیش یاری کند.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه