سردار فضلی در افتتاحیه"ستارگان درخشان ۴":

شکست حصر آبادان با تمام سختی‌های دوران جنگ انجام شد

سردار فضلی با بیان اینکه امام (ره) فرمان داد محاصره آبادان باید شکسته شود، گفت: این دستور امام با تمام سختی‌ها و کمبودهایی که در دوران جنگ وجود داشت انجام شد.

شکست حصر آبادان با تمام سختی‌های دوران جنگ انجام شد

به گزارش خبرنگار هشت دی، سردار علی فضلی شامگاه دوشنبه در آیین افتتاحیه “رزمایش ستارگان درخشان ۴” ضمن گرامی داشتن یاد و‌ خاطره شهدای ۸سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم با اشاره به اهمیت عملیات ثامن‌الائمه، اظهار کرد: رزمندگان اسلام در این عملیات دشمن را از مرز آبی خارج کردند و به این دلیل این عملیات دارای اهمیت بسیار زیادی بود.

وی با بیان اینکه امام راحل همواره از روی علم و بصیرت خود مردم را جهت خارج ساختن دشمن هدایت و راهنمایی می کردند، افزود: امام (ره) فرمان داد محاصره آبادان باید شکسته شود و این دستور امام با تمام سختی‌ها و کمبودهایی که دوران جنگ وجود داشت انجام شد.

معاونت عملیات فرماندهی کل سپاه پاسداران تصریح کرد: در زمان جنگ مردم در سراسر کشور جهت مقابله با دشمنان بسیج و متحد شدند.

سردار فضلی با اشاره به کمبود امکانات در طول جنگ تحمیلی خاطرنشان کرد: هرکس در موقعیت خود برای حفظ نظام می بایست وظایف خود را به خوبی و بطور کامل انجام دهد و امام راحل در طول حیات خود قاطع و محکم بر اساس علم و الهامات خود برای مردم روشنگری می کرد.

وی با اشاره به سقوط خرمشهر در روزهای اوایل جنگ و با بیان اینکه بنی صدر نیرو و توان مردمی را نادیده می گرفت خاطرنشان کرد: بنی‌صدر رزمندگان مردمی را با عنوان دست و پاگیر نیروهای ارتش و توان رزمی و نظامی معرفی می کرد.

معاونت عملیات فرماندهی کل سپاه پاسداران تصریح کرد: در عملیات ثامن الائمه رزمندگان دفاع مقدس با تمام توان با اینکه جاده‌ها آبستن تیر و ترکش دشمن بودن تجهیزات را به خط مقدم رساندند و دشمن را در عملیات ثامن‌الائمه شکست و آبادان را از حصر دشمن درآورد.

به گزارش ۸دی، در ادامه آیین افتتاح “رزمایش فرهنگی رزمی ستارگان درخشان ۴” از کتاب شهید مدافع حرم محمد اتابه هفدهمین شهیدمدافع حرم استان گیلان به نویسندگی روح‌الله جهاندیده رونمایی شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه