الکساندر نوری سرمربی اینگول‌ اشتات شد

الکساندر نوری مربی ایرانی فصل گذشته تیم فوتبال وردربرمن، به ادعای بیلد به عنوان سرمربی تیم فوتبال اینگول اشتات در بوندسلیگای ۲ انتخاب شده است.

الکساندر نوری سرمربی اینگول‌ اشتات شد

به گزارش ۸دی، الکساندر نوری فصل گذشته و در هفته یازدهم بوندسلیگا به دلیل کسب نتایج ضعیف از هدایت وردربرمن کنار گذاشته شد.

این مربی در مدت حضور روی نیمکت برمن ۴۱ بازی در بوندس لیگا شاگردانش را هدایت کرد که در این مدت صاحب ۱۳ برد، ۱۱ تساوی و ۱۷ باخت شد؛ اما در فصل گذشته از ۱۰ مسابقه ۵ تساوی و ۵ شکست را تجربه کرد و از سمت خود کنار گذاشته شد.

نوری ۳۹ ساله دو فصل قبل‌تر در شرایطی که هدایت تیم زیر ۲۳ ساله های برمن را در اختیار داشت از هفته سوم جانشین سرمربی تیم شد و توانست فصلی رویایی را برای سبزپوشان به ارمغان بیاورد؛ به خصوص رکورد ۱۲ هفته شکست ناپذیری در بوندس لیگا که در تاریخ باشگاه برمن بی سابقه بود؛ اما جوانگرایی و تدابیر تاکتیکی مربی ایرانی فصل گذشته جواب نداد.

حالا تقریبا پس از یک فصل دوری از فوتبال، این مربی به عنوان سرمربی تیم اینگول اشتات انتخاب شده است تا به خروج این تیم از بحران کمک کند.

اینگول اشتات این روزها در بوندسلیگای ۲ شرایط خوبی ندارد و از ۶ هفته ابتدایی تنها موفق به کسب ۵ امتیاز شده است.

نوری دو سال پیش و در همین مقاطع موفق به خارج کردن برمن از بحران شده بود و حالا مسئولان باشگاه اینگول اشتات امیدوارند که این مربی ایرانی بار دیگر بتواند توانایی های خود را نشان دهد و اینگول اشتات را از رتبه پانزدهم جدول هجده تیمی مسابقات جدا کند.

بازگشت نوری به بوندسلیگا با دیدار برابر کلن رقم خواهد خورد که رتبه اول جدول رده بندی را در اختیار دارد.

منبع: ورزش سه

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه