آیت الله فلاحتی گیلانی در جمع سربازان نمونه استان گیلان؛

دشمن با ترقه بازی نمی تواند در راه پیشرفت انقلاب مانع ایجاد کند

آیت الله فلاحتی گیلانی نماینده ولی فقیه در گیلان در دومین روز از هفته دفاع مقدس به مناسبت روز سرباز با سربازان نمونه نیروهای نظامی و انتظامی گیلان دیدار کرد و گفت:دشمن بداند با ترقه بازی نمی تواند در راه پیشرفت انقلاب اسلامی ایران مانع ایجاد کند.

دشمن با ترقه بازی نمی تواند در راه پیشرفت انقلاب مانع ایجاد کند
به گزارش ۸دی، آیت الله فلاحتی گیلانی در دیدار سربازان منتخب نیروهای مسلح استان گیلان در دومین روز از هفته دفاع مقدس گفت: هفته دفاع مقدس را به همه سربازان، مجاهدان دفاع از مرزهای میهن اسلامی تبریک عرض می کنم و به ویژه لازم می دانم روز سرباز را نیز به همه سربازان جمهوری اسلامی تبریک عرض می کنم.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان با اشاره به جنگ تحمیلی اظهار کرد: برمبنای بسیاری از کتاب هایی که درباره جنگ نوشته شده است هیچ جننگی به عظمت و گستردگی جنگ هشت ساله ما نبوده است چرا که گستردگی مجهز بودن دشمنان ما به جنگ افزارهای نظامی محسوس بود و رژیم صدام از همه قدرت های جهانی تجهیز و حمایت می شد.

آیت الله فلاحتی گیلانی در رابطه با دوران دفاع مقدس تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس جوانان ما چنان مجاهدت کردند که امروز این اقتدار برای کشور ما ایجاد شده و هیچ قدرتی اجازه تجاوز به ما نمی دهد و شاهد این مدعا اجماع بسیاری از دشمنان را بر علیه ایران اسلامی می توان دانست.

وی در ادامه تاکید کرد: در همه معادلات سیاسی و نظامی دنیا ایران و حکومت جمهوری اسلامی تاثیر گزارند بنابراین دشمنان توطئه کرده اند تا به انقلاب ما ضربه بزنند.

آیت الله فلاحتی گیلانی افزود: اینکه برخی می گویند با مذاکرات خطر جنگ را از ایران دور کردیم سخنی ناصواب است و رهبر فرزانه انقلاب فرمودند در این زمینه نه مذاکره می کنیم و نه چنگ می شود.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره حادثه تروریستی اهواز یادآور شد: دشمن بداند با ترقه بازی اخیر در اهواز نمی تواند در راه پیشرفت انقلاب اسلامی مانعی ایجاد کند چرا که این ملت با وحدت تحت لوای رهبر معظم انقلاب اجتماع کرده اند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: جوانانی که وارد عرصه سربازی و مجاهدت برای کشور می شوند باید با مبانی انقلاب اسلامی آشنا شوند و از فرماندهی واحد یعنی رهبر حکیم انقلاب اسلامی تبعیت نمایند البته این تبعیت محض چه در دوران امام راحل و چه در دوران رهبری عزیز شاهد هستیم.

در پایان این مراسم از سربازان وظیفه نمونه  توسط فرماندهان نیروهای مسلح استان تقدیر گردید.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه