فرمانده سپاه قدس گیلان: ‌انتقام خون ملت ایران را از تروریست‌ها می‌گیریم

فرمانده سپاه قدس گیلان با تأکید بر اینکه سپاه انتقام خون ملت ایران را از گروهک‌های تروریستی می‌گیرد گفت‌:‌ امروز اتاق کار ضدانقلاب نیز زیر نظر موشک‌های سپاه قرار دارد.

فرمانده سپاه قدس گیلان: ‌انتقام خون ملت ایران را از تروریست‌ها می‌گیریم

به گزارش ۸دی،‌ سردار پاسدار محمد عبدالله‌پور صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت:‌‌ امروز حتی اتاق‌های محل کار ضدانقلاب نیز زیر نظر موشک‌های سپاه قرار دارد و انتقام خون ملت ایران اسلامی را از گروهک‌های زبون تروریستی می‌گیریم.

فرمانده سپاه قدس گیلان عنوان کرد:‌ همان موشک‌های به ظاهر کوچک سپاه پاسداران در دوران هشت سال دفاع مقدس،‌ امروز به‌چنان قدرت و صلابتی دست پیدا کرده‌اند که به یاری خداوند می‌توانند حتی اتاق محل کار ضدانقلاب را به‌راحتی رهگیری،‌ شناسایی و مورد هدف قرار دهند.

سردار عبدالله‌پور تصریح کرد:‌ به فرموده مقام معظم رهبری، ضدانقلاب و گروهک‌های حقیر تروریستی باید این را بدانند که کوچکترین تحرک خرابکارانه و دست درازی و حرکتی از سوی آنان برای ضربه زدن به نظام مقدس اسلامی با سیلی بزرگ ملت ایران روبه‌رو خواهد شد.

وی ابراز داشت:‌ در زمان استقرار نظام جمهوری اسلامی،‌ دنیا به دو قسمت کشورهای سلطه‌گر و ملت‌های سلطه‌پذیر تقسیم بندی شده بود اما با پیروزی انقلاب به رهبری امام راحل و مردم ولایتمدار ایران اسلامی این تقسیم‌بندی‌های جهانی دچار تحولات اساسی و فروپاشی شد.

فرمانده سپاه قدس گیلان افزود:‌ از آن‌جا که مردم آزاده و ولایتمدار ایران اسلامی تحت تأثیر آرمان‌های انقلاب اسلامی قرار گرفته و به هیچ نحوی حاضر به سلطه‌پذیری و ترک جریان مقاومت نبود دشمنان این نظام از هر کاری و شیوه‌ای برای نابودی آن استفاده کردند.

سردار عبدالله‌پور بیان داشت:‌ صحنه هشت سال نبرد و مقاومت جانانه آحاد ملت ایران در جبهه‌های جنگ با دشمن بعثی و ده‌ها قدرت بزرگ جهانی که با تمام قدرت از آنان حمایت می‌کردند خود به‌خوبی گواه عمق کینه و عداوت دشمنان و نظام سلطه از آزادی حقیقی ملت ایران است.

وی خاطرنشان کرد:‌ دفاع مقدس به‌هیچ عنوان یک رویداد ساده تاریخی نیست بلکه یک فرصت ارزشمند برای شکل‌گیری مقاومت ملت ایران در برابر هجمه‌های دشمنان شده به طوری‌که یادآوری آن در حقیقت چراغ راه هدایت انقلاب اسلامی در گذر زمان است.

فرمانده سپاه قدس گیلان اظهار داشت:‌ راه صدور انقلاب که مقام معظم رهبری آن را به یک گنج تعبیر کرده‌اند ایستادگی و مقاومت در برابر جبهه ظلم و اسکتبار جهانی است و این باور ارزشمند درست همان چیزی بوده که دفاع مقدس آن را برای نظام ما به ارمغان آورد.

سردار عبدالله‌پور ابراز داشت:‌ زمانی که رژیم بعث عراق به خاک مقدس کشورمان حمله‌ور شد نه‌تنها توسط قدرت‌های آن زمان تا بن دندان به سلاح‌های پیشرفته نظامی و جنگی مجهز شده‌ بود بلکه از بسیاری کشورهای دنیا نیز برای آن نیرو و انواع کمک‌های مادی ارسال می‌شد.

وی عنوان کرد:‌ در زمان دفاع مقدس چیزی بیشتر از ۷۰ کشور دنیا به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم در جنگ همه‌جانبه علیه نظام و ملت بزرگ ایران شرکت داشتند و این ادعا از نوع سربازانی که در دوران دفاع مقدس از ملیت‌های گوناگون به اسارت در می‌آمدند کاملاً قابل اثبات است.

فرمانده سپاه قدس گیلان تصریح کرد:‌ استکبار جهانی و در رأس آن آمریکای جنایتکار زمانی که تفکر مقاومت را سدی در برابر خواسته‌های نامشروع خود در منطقه و جهان دید اقدام به راه‌اندازی آتش جنگ کرد اما به برکت خون پاک شهدای اسلام نقشه‌هایش راه به جایی نبرد.

سردار عبدالله‌پور ابراز داشت:‌ رهبری امام راحل،‌ وحدت مثال‌زدنی ملت ایران و ولایتمداری آنان و روحیه مقاومت و ایستادگی سه عامل بسیار مهمی بود که به‌وسیله آن نظام جمهوری اسلامی از روزهای سخت نبرد هشت ساله با موفقیت و سربلندی تمام بیرون آمد.

وی به هشت هزار شهید گیلان اشاره کرد و گفت:‌ حضور گسترده آحاد مردم گیلان در جبهه‌های دفاع مقدس،‌ تقدیم هشت هزار شهید،‌ ۲ هزار و ۷۰۰ آزاده،‌ ۲۲ هزار جانباز و جانفشانی‌های بسیار در عملیات‌های مختلف از جمله کربلای ۵ از جمله برخی از این فداکاری‌ها است.

فرمانده سپاه قدس گیلان افزود:‌ مردم ولایتمدار گیلان علاوه بر حضور مؤثر در جبهه‌های جنگ در پشت جبهه نیز فعالیت‌ها و صحنه‌های زیبا و بی‌بدیلی را خلق کردند که اعزام بیش از هزار و ۵۰۰ کامیون حاوی کمک‌های مردمی به‌سمت جبهه‌ها بخشی از این حماسه بزرگ است.

منبع: تسنیم

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه