مدیرکل آموزش و پرورش گیلان:

افزون بر ۲۰ هزار کلاس در گیلان آماده است

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان گفت: ۲۰ هزار و ۷۰۰ کلاس درس برای علم آموزی دانش آموزان استان در سال تحصیلی ۹۸ – ۹۷ آماده شده است.

افزون بر ۲۰ هزار کلاس در گیلان آماده است

به گزارش ۸دی، نادر جهان آرای روز شنبه در آیین بازگشایی آغاز سال تحصیلی کلاس اولی ها در دبستان پسرانه نبوت در رشت افزود: پنج هزار و ۲۶۵ مدرسه نیز در سال تحصیلی ۹۸ – ۹۷ پذیرای دانش آموزان در شهرستان های مختلف استان گیلان است.
وی با تبریک آغاز بهار علم و دانش کلاس اولی ها خطاب به آنها اظهار داشت: تا امروز در کنار پدر و مادر از فضای منزل لذت می بردید اما امروز وارد خانه دیگری به نام مدرسه شده اید.
مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان از دانش آموزان خواست تا رعایت نظم و انضباط در مدرسه را مورد توجه قرار داده و برای فراگیری علم و دانش تلاش کنند.
وی با بیان توصیه هایی به معلمان و اولیاء دانش آموزان تصریح کرد: دانش آموزان به فضای با نشاط و مفرح در خانه و مدرسه نیازمندند بنابراین اولیاء و همکاران در مدرسه تا می توانند فضایی شاد را برای آنان فراهم کنند.
جهان آرای با اشاره به اهمیت مشارکت اولیاء، مسئولان و موسسه های مردم نهاد خاطر نشان کرد: به مشارکت و همراهی این گروه ها نیازمندیم.
وی ضریب مشارکت در استان های مختلف را متفاوت دانست و اظهار داشت: با توجه به پیشینه فرهنگی در گیلان، به هر دلیلی ، ضریب مشارکت اولیاء، موسسه ها و نهادهای مختلف نسبت به برخی استان های دیگر پایین تر است.
۳۲ هزار و ۱۹۰ کلاس اولی و ۲۸ هزار و ۵۴۲ کلاس هفتمی امروز (شنبه) راهی مدرسه شدند.

منبع: ایرنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه