همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس؛

رژه نیروهای مسلح مستقر در گیلان برگزار شد + تصاویر

رژه نیروهای مسلح مستقر در گیلان همزمان با نخستین روز از هفته دفاع مقدس با حضور  یگان های نمونه ارتش، سپاه، بسیج و نیروی انتظامی در رشت برگزار شد.

رژه نیروهای مسلح مستقر در گیلان برگزار شد + تصاویر

به گزارش ۸دی، رژه نیروهای مسلح مستقر در گیلان همزمان با نخستین روز از هفته دفاع مقدس با حضور  یگان های نمونه ارتش، سپاه، بسیج و نیروی انتظامی در رشت برگزار شد.

در نخستین روز از هفته دفاع مقدس مراسم رژه یگان های نمونه ارتش، سپاه، بسیج، نیروی انتظامی با حضور آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان، سردار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان، علی اصغر جمشید نژاد معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و جمعی از مسئولان استانی و فرماندهان نظامی و انتظامی در رشت برگزار شد.

در این مراسم یگان‌های نمونه نظامی و انتظامی از جلوی جایگاه رژه رفتند و توان رزمی و عملیاتی خود را به نمایش گذاشتند.

 آیت‌الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان نیز این مراسم با بیان اینکه هفته دفاع مقدس یادآور خاطرات شیرین هشت سال ایستادگی ملت ایران و نیروهای مسلح در مقابل قدرت‌های جهانی بود، اظهار کرد: تمام قدرت‌های سلطه جهانی در دوران دفاع مقدس علیه جمهوری اسلامی با صدام متحد شده بودند قدرت‌هایی که به ظاهر قوی هستند اما باطن آن‌ها پوشالی است.

وی با تاکید بر اینکه به اعتراف تحلیلگران جهانی تمام قدرت‌های سلطه فهمیده‌اند که نمی‌توانند با روش نظامی علیه جمهوری اسلامی اقدام کنند افرود: امروز نبرد با جمهوری اسلامی برای دشمن بسیار سخت‌تر از دوران دفاع مقدس است.

امام جمعه رشت با اعلام اینکه امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به ایستادگی در برابر قدرت‌های سلطه جهانی افتخار می‌کند خاطرنشان کرد: خداوند متعال ترس از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی را در دل دشمنان انقلاب انداخته است.

وی نیروهای مسلح را پاسبان و نگهبان ارزش‌های الهی دانست و تصریح کرد: امروز هیچ نیروی مسلحی در جهان این ویژگی را ندارد زیرا وظیفه آن‌ها حفاظت از نیروهای عبری، عربی و صهیونیستی است.

 

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه