معاونان وزیر صنعت استعفا دادند

فقط هفت معاون وزارت صنعت شامل قانون منع بکارگیری بازنشستگان بودند که پس از ابلاغ این قانون توسط رییس‌جمهور همگی در حمایت از این تصمیم استعفا دادند.

معاونان وزیر صنعت استعفا دادند

به گزارش هشت دی، فقط هفت معاون وزارت صمت شامل قانون منع بکارگیری بازنشستگان بودند که پس از ابلاغ این قانون توسط رییس‌جمهور همگی در حمایت از این تصمیم استعفا دادند.

وزارت صنعت معدن و تجارت یکی از پر معاونت‌ترین وزارتخانه‌های مشور است که با شش حوزه معاونت و هفت سازمان و چندین زیر مجموعه بزرگ‌ترین شورای معاونین وزارتخانه‌ها در حدود بیست و پنج عضو را تشکیل می‌دهد

با این حال از این بیست و چند معاون فقط هفت معاون شامل قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان بودند که پس از ابلاغ این قانون توسط رییس‌جمهور همگی در حمایت از این تصمیم استعفا دادند.

پیش از این رییس مرکز روابط عمومی وزارت صمت از آمادگی این وزارتخانه برای اجرای این قانون و بکارگیری بیش از ۳۰ جوان در هیات مدیره‌ها برای جایگزینی خبر داده بود.

همچنین در هفته گذشته در اولین انتصاب از تغییرات جدید علی رهبری متولد ۱۳۶۲ با حکم محمد شریعتمداری به سرپرستی یکی از مهم‌ترین سازمان‌های دولتی یعنی سازمان تجارت الکترونیک کشور منصوب شد.

معاونان وزیر صنعت استعفا دادند

منبع: ایلنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه