مهلت ثبت نام دوره‌های بدون آزمون دانشگاه آزاد

رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی از تمدید مهلت ثبت نام دوره های کارشناسی و کاردانی (پیوسته و ناپیوسته) براساس سوابق تحصیلی تا ۳۱ شهریورماه خبر داد.

مهلت ثبت نام دوره‌های بدون آزمون دانشگاه آزاد

به گزارش هشت دی، رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی از تمدید مهلت ثبت نام دوره های کارشناسی و کاردانی (پیوسته و ناپیوسته) براساس سوابق تحصیلی تا ۳۱ شهریورماه خبر داد.

امیر رضا شاهانی گفت: با توجه به تعطیلات تاسوعا و عاشورای حسینی مهلت ثبت نام و ویرایش رشته‌ محل ها یا اضافه کردن سایر گروههای آزمایشی دوره های کارشناسی و کاردانی(پیوسته و ناپیوسته) پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی تا ساعت ۲۴ روز شنبه ۳۱ شهریور تمدید شد.

وی ادامه داد: همچنین با پایان یافتن مهلت ثبت نام، ویرایش اطلاعات فردی، نوع دیپلم و معدل دیپلم برای داوطلبانی که در دوره های پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی انتخاب رشته کرده اند، فعال شده و تا ساعت ۲۴ یکشنبه ۱ مهر ادامه خواهد داشت. این ویرایش شامل تمامی دوره های کارشناسی و کاردانی اعم از پیوسته و ناپیوسته است.

شاهانی تاکید کرد: ویرایش اطلاعات فردی، نوع دیپلم و معدل دیپلم داوطلبان تنها یک نوبت امکان پذیر است و به تقاضاهایی که به هر طریق دیگر و بعد از اتمام مهلت ثبت نام واصل شود ترتیب اثر داده نمی شود.

منبع: مهر

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه