دومین پیروزی بانوان والیبالیست ایران مقابل کانگوروها رقم خورد

تیم ملی والیبال بانوان ایران در دیداری دوباره مقابل استرالیا در جام کنفدراسیون آسیا مقابل استرالیا پیروز شد.

دومین پیروزی بانوان والیبالیست ایران مقابل کانگوروها رقم خورد

به گزارش هشت دی، تیم ملی بانوان کشورمان امروز در مرحله پلی آف ششمین دوره جام کنفدراسیون آسیا برای دومین بار مقابل استرالیا قرار گرفت.

ملی پوشان کشورمان که در مرحله مقدماتی به پیروزی رسیده بودند امروز با نتیجه ۳ بر یک دوباره استرالیا را شکست دادند.

جواد مهرگان بازی امروز را با ترکیب باقرپور، علیخانی، چملانیان، برهانی، درگذنی، آشفته و کیانی (لیبرو) آغاز کرد.

در ست اول با توجه به اینکه هر دو تیم شناخت خوبی از هم داشتند، بازی پایاپایی را به نمایش گذاشتند اما در ادامه بازی استرالیا توانست اختلاف را بیشتر کند. با وجود اینکه مهرگان با گرفتن وقت استراحت نکات لازم را گوشزد کرد اما استرالیا این ست را با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ به سود خود تمام کرد.

در ست دوم استرالیا بازی بهتری را به اجرا گذاشت اما در ادامه بازیکنان کشورمان توانستند اختلاف را کمتر کرده و بازی را تا وقت استراحت فنی دوم به تساوی بکشانند. در این ست ایران موفق شد با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ به برتری برسد تا همه چیز برابر پیش برود.

در ست سوم در ابتدای بازی بانوان ایران بازی بهتری را به نمایش گذاشتند اما بعد از وقت استراحت اول استرالیا توانست جبران اشتباه کرده و امتیاز لازم را کسب کند. بانوان والیبالیست کشورمان در ادامه این ست با ارائه یک بازی بهتر با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ پیروز شدند.

در ست چهارم هر دو تیم در ابتدا بازی نزدیکی را به نمایش گذاشتند. در این ست بانوان بلند قامت کشورمان با ارائه یک بازی خوب و دیدنی موفق شدند با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ پیروز میدان شوند.

تیم ملی کشورمان در ادامه فردا برای کسب عنوان پنجم تا هشتمی باید مقابل برنده فیلیپین و کره جنوبی به میدان برود.

صبح امروز هم یک بازی برگزار شد که ویتنام توانست مقابل قزاقستان به برتری برسد. قزاقستان برای کسب عنوان نهمی تلاش خواهد کرد. ویتنام نیز برای کسب عنوان پنجم تا هشتمی حریف استرالیا شد.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه