برنامه‌های سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی در سال تحصیلی جدید

رییس سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی گفت: امسال شعب سازمان و کانون‌های دانشگاهی در دانشگاه‌ها وضعیت مطلوبی پیدا کرده‌اند و با استفاده از این ظرفیت قرار است دانشجویان بیشتری را با گستره فعالیت‌های جهاد دانشگاهی و با بسترهایی که معاونت فرهنگی ارائه می‌کند آشنا و مرتبط کنیم. این اتفاق شاخص‌ترین برنامه سازمان دانشجویان در سال تحصیلی جدید خواهد بود.

برنامه‌های سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی در سال تحصیلی جدید

به گزارش هشت دی، مهدی کاظمی خالد ، در خصوص برنامه‌های سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی در آستانه بازگشایی دانشگاه‌ها، اظهار کرد: برنامه‌های شروع سال تحصیلی جدید طی دو قسمت اجرایی می‌شود ابتدا برنامه‌هایی که از گذشته کلید زده شد ادامه می‌یابد و سپس ساختارهای جدیدی که برای آنها برنامه‌ریزی شده اجرایی می‌شود.

رییس سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی ادامه داد: آموزش‌های عمومی و مهارتی و شناخت بهتر دانشجو و مسیر درست موفقیت از برنامه‌های دیگر در ادامه سال تحصیلی است.

کاظمی خالد با اشاره به اینکه حجم و گستره مناظره دانشجویی به جایی رسیده که همزمان با مرحله منطقه‌ای که در مهر ماه در دانشگاه‌های گیلان، علم صنعت تهران، چهارمحال و بختیاری و مشهد برگزار می‌شود، در دانشگاه‌ها دور هشتم این مسابقات آغاز می‌شود.

وی به راه‌اندازی یک مرکز آموزش و ترویج گفت‌وگو در سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی اشاره کرد و افزود: گردهمایی شوراهای مرکزی گروه‌های محیط زیست هشت‌گانه سازمان دانشجویان نیز در سال تحصیلی جدید برگزار خواهد شد.

رییس سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی با بیان اینکه در حوزه فعالیت‌های جدید در نظر داریم فعالیت‌های هنری و ورزشی را کلید بزنیم، گفت: در این زمینه به دنبال ایجاد ظرفیت‌های جدید هستیم چرا که معتقدیم نسل جدید از این برنامه‌ها استقبال خواهد کرد، اما باید بسترها فراهم باشد که سازمان دانشجویان بر روی این موضوع برنامه‌ریزی کرده است تا با شعار تلاش و امید دانشجو بتواند نقش پرنگی در زنده بودن محیط دانشگاه ایفا کند.

کاظمی خالد در پایان گفت: در حال حاضر سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی در کشور دارای شبکه‌ای متشکل از ۲۰۰ گروه دانشجویی است.

منبع: ایسنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه