مراسم تودیع و معارفه رئیس هیأت کاراته گیلان برگزار شد + گزارش تصویری

مراسم تودیع و معارفه رئیس هیات کاراته استان گیلان با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان، برخی از اعضای شورای اسلامی شهر رشت و همچنین مربیان و پیشکسوتان کاراته گیلان در سالن آمفی تئاتر رستوران المپیک برگزار شد.

مراسم تودیع و معارفه رئیس هیأت کاراته گیلان برگزار شد + گزارش تصویری

به گزارش خبرنگار سرویس ورزشی ۸دی نیوز، مراسم تودیع و معارفه رئیس هیات کاراته استان گیلان عصر روز چهارشنبه با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان، برخی از اعضای شورای اسلامی شهر رشت و همچنین مربیان و پیشکسوتان کاراته گیلان در سالن آمفی تئاتر رستوران المپیک برگزار شد.

1 (1)

سید امیر حسین علوی رئیس جدید هیات کاراته گیلان در این مراسم در مورد وضیعت تیم ملی  کاراته اظهار کرد: کاراته ایران خدارو شکر رو به بهبودی است و تیم ملی این موفقیت خود را مدیون کاراته گیلان و آقای رهنما می باشد.

وی با بیان اینکه شرایط کاراته گیلان غیر انتفاعی می باشد اذعان کرد: ورزش گیلان و مخصوصا کاراته مظلوم است و مورد حمایت قرار نمی گیرد.

علوی افزود: به کمک اعضای شورای شهر توانستیم از قهرمانانی که در عرصه جهانی و آسیایی مقام کسب کرده بودند تقدیر و تجلیل به عمل آوردیم.

وی با بیان این که کاراته گیلان نیاز به استعداد یابی دارد عنوان کرد: از سراسر استان باید استعداد یابی شود و نخبه هایی که در عرصه ورزشی و مخصوصا کاراته  توانایی های چشم گیر دارند باید از آن ها استفاده شود.

1 (15)

رئیس جدید هیات کاراته گیلان در مورد حمایت های مدیر کل ورزش و جوانان استان اظهار کرد: به برکت وجود آقای رهنما مدیر کل ورزش و جوانان گیلان توانستیم ارتباط خوبی با فدراسیون برقرار کنیم و نیاز ها و خواسته های خود را برطرف سازیم.

وی در مورد آینده نگری کاراته گیلان گفت: در آینده نچندان دور و با حمایت مسئولان، کاراته گیلان حرف های زیادی برای گفتن و پیشرفت های چشم گیر خواهد داشت.

لازم به ذکر است سید امیر حسین علوی یکی از اعضای شورای رشت در این مراسم به عنوان رئیس هیأت کاراته گیلان منصوب شد و از زحمات اصغریان رئیس قبلی این هیأت تقدیر به عمل آمد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه