اقدامات صهیونیستی واتس‌آپ/ تایید مشکلات امنیتی از سوی متخصصان بین‌المللی

بر اساس پیش بینی‌ها تا سال ۲۰۱۵ حدود یک میلیارد نفر عضو واتس‌آت خواهند شد در حالی که متخصصان امنیتی معتقد هستند که کد گذاری در این اپلیکیشن ایده‌آل نیست و در بخش SSL ایراداتی وجود دارد.

اقدامات صهیونیستی واتس‌آپ/ تایید مشکلات امنیتی از سوی متخصصان بین‌المللی

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از خبرگزاری دانشجو، اسفند ماه سال ۹۲ بود که مارک زاکر‌برگ مالک شبکه اجتماعی فیس‌بوک با پرداخت مبلغ نجومی ۱۹ میلیارد دلار، پیام‌رسان موبایلی واتس‌آپ را خرید. این شبکه اجتماعی ۱۲ میلیارد دلار از قیمت خرید را با سهام خود و ۴ میلیارد دلار را به صورت نقدی پرداخت کرد و ۳ میلیارد دلار باقی‌مانده نیز صرف حفظ کارمندان کلیدی واتس‌آپ و پرداخت پاداش به آنها در آینده شد.

هر کاربر واتس‌آپ ۱۲۶ هزار تومان به فیسبوک فروخته شد
واتس‌آپ برنامه پیام‌رسان موبایلی است که حدود ۴۵۰ میلیون کاربر در سراسر جهان دارد و شمار کاربران آن در ۱۲ ماه گذشته دو برابر شده است. هر روز حدود یک میلیون کاربر جدید به واتس‌آپ می‌پیوندند. دست‌اندرکاران واتس‌آپ پیش‌بینی می‌کنند تعداد کاربران این اپلیکیشن در سال ۲۰۱۵ به یک میلیارد نفر برسد.
وقتی تعداد مبلغ ۱۹ میلیارد دلاری معامله فیس‌بوک و واتس‌آپ را تقسیم بر تعدا کاربران آن می‌کنیم متوجه می‌شویم شرکت صهیونیستی- آمریکایی فیسبوک هر کاربر واتس‌آپ را بیش از ۱۲۶ هزار تومان خریده است.
محبوبیت سرویس‌های پیام‌رسان و چت در خبررسانی از فیس‌بوک بیشتر شده است. ۷ تن از ۱۰ کاربر واتس‌آپ هر روز با این اپلیکیشن آنلاین می‌شوند؛ واتس‌آپ از این نظر از فیس‌بوک هم موفق‌تر است.
گذشته از این نوجوانان ۱۶ تا ۱۸ ساله که تاکنون موتور محرک فیس‌بوک برشمرده می‌شدند، دیگر علاقه چندانی به عضویت در این شبکه اجتماعی ندارند. خرید واتس‌آپ می‌تواند واکنش مارک زاکربرگ، بنیانگذار فیس‌بوک به تحولات یادشده باشد تا سلطه به کاربران خود را از دست ندهد و کماکان عنوان تاثیرگذارترین صهیونیست را یدک بکشد؛ چرا که مارک زاکربرگ موسس فیسبوک، بر اساس اعلام روزنامه «اوشلیم پست» تاثیرگذارترین صهیونیست شناخته شده است.
مارک زاکر برگ سال گذشته اعلام کرد «مأموریت جدید» خود را آغاز کرده است. او در شرح مأموریت جدیدش گفت، با محوریت تلفن همراه قصد دارد ۵ میلیارد نفر را در سراسر جهان به شبکه صهیونیستی خود اضافه کند. چندی پیش با انتشار خبر خرید واتس‌اَپ و شرکت انگلستانیِ اسکنتا که تولید کننده پهپاد است و اضافه شدن شرکت‌های سامسونگ و اریکسون و نوکیا به پروژه این شرکت، مشخص شد برنامه‌های رژیم صهیونیستی برای اشغال و الصاقِ سرزمین‌های مجازی دیگر به خود، وارد مرحله اجرا شده است.
مالک واتس‌آپ کیست؟
مالک و ایده پرداز اولیه واتس‌آپ، جان کوم یهودی اکراینی تبار است که پس از مدتی همکاری با شرکت یاهو و تلاش نافرجام به‌ همراه دوستش بریان اکتون برای همکاری با فیسبوک، به فکر راه اندازی سریس واتس‌آپ می‌افتند.
وی در ابتدا تلاش کرد تا نرم افزار جدیدی برای گوشی‌های آیفون طراحی کند و بعد از مدتی نرم افزار خود را برای پلاتفرم‌های دیگری مانند بلک بری آماده کرد.
جان کوم، صهیونیست اکراینی تبار است که پس از مهاجرت و خروج از محیط ضد صهیونیستی اکراین، به آمریکا رفت و عضو موسس بنیاد همکاری‌های فعالان یهودی تکنولوژی‌های برتر شد.
واتس‌آپ مبلغ جریان مسیحیت صهیونیستی شد
براساس گزارش‌ها شبکه‌های مسیحی فارسی زبان که پیش از این با استفاده از شبکه اجتماعی فیس بوک به دنبال افزایش و گسترش اعتقادات خود بود، در جدید‌ترین فعالیت‌های خود به وایبر و واتس‌آپ روی آورده و از این پیام‌رسان‌ها جهت نشر عقاید انحرافی خود بهره می‌گیرند.
بر اساس این گزارش در حالی که شبکه اجتماعی صهیونیستی فیس بوک دچار سقوط شده و متعاقب آن روند جمع آوری اطلاعات مردم دچار اختلال شد، اقبال اردوگاه صلیبی به شبکه واتس‌آپ بیشتر شده است.
برهمین اساس دو شبکه اجتماعی وایبر و واتس‌آپ وسیله جاسوسی صهیونیست‌ها شناخته شده‌اند. چنان که ارتش مصر اجازه استفاده از این دو شبکه اجتماعی را به سربازان خود نمی‌دهد.
 با توجه به ماهیت و تفکری که در پشت پرده این شبکه‌ها وجود دارد کاربران ایرانی باید در عضویت و استفاده از چنین شبکه‌هایی دقت لازم را داشته باشند تا حریم خصوصیشان تهدید نشود.
چرا مرغ همسایه برای ما غاز است؟
در حالی که برخی از کاربران ایرانی فیلتر شدن پیام‌رسان‌هایی چون واتس‌آپ را غیرمنطقی می‌دانند و خطرات آن را جدی‌ نمی‌گیرند، چندی پیش دایره امنیت اطلاعات ارتش رژیم صهیونیستی استفاده سربازان از واتس‌آپ را ممنوع کرد.
دایره امنیت اطلاعات ارتش رژیم صهیونیستی با صدور حکمی استفاده سربازان از برنامه «واتس‌آپ» که در گوشی‌های هوشمند بسیار شایع بوده را ممنوع کرده است.
ارتش رژیم غاصب صهیونیستی استفاده از واتس‌آپ توسط سربازان که احتمال درز کردن اطلاعات امنیتی را دارد، را دلیل این ممنوعیت اعلام کرده ‌است.
واتس‌آپ مشکل امنیتی دارد
واتس‌آپ در وب‌سایت خود اعلام کرده است که ارتباط بین دو تلفن همراه هوشمند از طریق این اپلیکیشن کاملا ایمن است؛ زیرا تمامی اطلاعات در این سرویس کدگذاری شده است.
واتس‌آپ در همین حال به کاربران خود هشدار داده است که هنگام استفاده از این خدمات مراقب باشند؛ زیرا ممکن است دستگاه گیرنده پیام ایمن نباشد، این در حالی است که واتس‌آپ تاکید کرده است که به هیچ عنوان پیام‌های کاربران را ذخیره نمی‌کند.
اطمینان‌های واتس‌آپ در حالی صورت می‌گیرد که متخصصان امنیتی معتقد هستند که امنیت واتس‌آپ و کدگذاری در این اپلیکیشن ایده‌آل نیست و در بخش SSL ایراداتی وجود دارد.
با همه‌ اینها آنچه که اهمیت دارد این است که این نرم افزارها، محتواهای مجرمانه بسیاری را رد و بدل می‌کنند و اکثر سرویس‌های موبایل همچون تانگو، وایبر و وی چت این قابلیت را دارند که اطلاعات کشور ما را که در بین کاربران رد و بدل می‌شود، جمع آوری و تحلیل کنند و در اختیار بیگانگان قرار دهند.
این در حالی است که معمولا هیچ کشوری اجازه نمی‌دهد که ارتباط بین شهروندانش در بستر امکانات خارجی انجام شود؛ با همه این توصیفات انتظار می‌رود تا مسئولان ذی‌ربط تلاش‌های جدی برای ساخت سرویس‌های داخلی انجام دهند تا کاربران ایرانی نیازمند سرویس‌های خارجی نشده و امنیت آنان مورد تهدید واقع نشود.
تولید نرم‌افزارهای بومی علاوه بر تامین امنیت باعث خودکفایی و عدم مصرف کننده پهنای باند اینترنت کشورهای خارجی می‌شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه