تزریق بیهوشی در رگ های جوامع انسانی

راهگشایی من برای کسانی است که تعقل می کنند و از عقل خود استفاده می کنند.

تزریق بیهوشی در رگ های جوامع انسانی

به گزارش ۸دی نیوز، حجت الاسلام و المسلمین سجاد حبیب پور از طلبه های حوزه های علمیه گیلان یادداشتی با عنوان “تزریق بیهوشی در رگ های جوامع انسانی” نوشت که به شرح زیر می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

یکی از روش های اساسی طاغوتیان و اشخاص متجاوز این است که ، اشخاص تحت تسخیر خود را در خواب نگه می دارند. به نحو های مختلف ، یا چنان آن ها را مشغول کار و تلاش روزانه می کنند که شخص فرصت نفس کشیدن را ندارد .

به دلیل غوطه ور بودن در مشکلات اقتصادی، در خانواده ی خود یا چنان مشغول تحصیل در علوم مادب و صنعتی می باشد ، یا چنان گرفتار در رشته های ورزشی می باشد که گاهی به شکل طرفداری از صاحبان مقام ورزشی نمود پیدا می کند. حتی در میان طلاب علوم دینی ، هستند افرادی که چنان گرفتار اصول فقه و حدیث می شوند که همه ی این صنف ها مبتلا به یک خواب غفلت آلود می شوند. غافل از این می شوند که چرخه ولایت  یا حاکمیت  بر جوامع بشری در دست کیست ، این نقطه ضعفی است که  غربیان همواره از آن استفاد کرده اند و می کنند، لذا امام خمینی (ره) با نظر نواب صفوی (ره) مخالف بود که نواب صفوی چنین نظری داشتند، که باید شخصیت های سیاسی منحرف در راس  قدرت  را  ترور کرد .اما ، امام (ره) دنبال بیداری و بصیرت دهی مردهم بودند . امام (ره) از اول می دانستند که بنی صدر ، یک  شخص منحرف  می باشد، اما حق انتخاب را به مردم دادند و خود شروع کردند به بصیرت دهی به مردم . یکی ازبلایای عظیم جوامع بشری چنین جریان خواب گونه ای می باشد که گرداننده گان اصلی آن اشخاص هستند که تمایلات غربی دارند ،چون این سیره ی اربابان غربی آنها بر مردم خود می باشد ، تا بدین وسیله  دیگر مردم در اعمال شوم آنها دخالتی نداشته باشند و به راحتی بتوانند به مقاصد خود دست یابند. در عصر حاضر که یک دهکده کوچک جهانی می باشد و حدود ها و مرز ها به وسیله  وجود وسایل انتقال اطلاعات برداشته شده است به راحتی می توان به معرفت و بصیرت رسید و در کنار آن ، تفکر در عقاید و نظر های گوناگون هم چاشنی کار شود .

 خداوند می فرماید:((کذلک  نفصل الآیات لقوم یعقلون )) آیه ۲۸ سوره روم

راهگشایی من برای کسانی است که تعقل می کنند و از عقل خود استفاده می کنند.

و (ان فی ذلک لآیات لقوم یتفکرون) آیه ۴۲ سوره زمر

نشانه های خود را برای کسانی تبیین می کنیم که در آیات ما  تفکر می کنند.

نویسنده: سجاد حبیب پور

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه