درخواست شهاب مرادی از دادستان کل کشور درباره شهید تولایی

حجت‌الاسلام والمسلمین شهاب مرادی از دادستان کل کشور و وزیر بهداشت درخواست کرد دستور ویژه‌ای برای بررسی حادثه مضروب شدن حجت‌الاسلام تولایی و مراحل درمانش صادر کنند.

درخواست شهاب مرادی از دادستان کل کشور درباره شهید تولایی

به گزارش ۸دی، حجت الاسلام و المسلمین شهاب مرادی کارشناس مذهبی و رئیس مرکز مشاوره زندگی بهتر در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام نوشت:

 خبر درگذشت حجت‌الاسلام تولایی که خبر مضروب شدنش را در اینستاگرام خوانده بودم، متعجب، متأثر و غمگینم کرد. این مصیبت را به خانواده محترم آن فقید سعید و جمیع بازماندگان گرامی‌اش خصوصا همسر محترم و فرزندان خردسال و نازنین این برادر عزیز مظلوم و صبور تسلیت می‌گویم و برای آنها صبر و اجر مسألت دارم.

وی ادامه داد: امیدوارم ضارب هرچه سریع‌تر شناسایی شود. معمولا در این نوع موارد قبل از همراهی با موج هیجانی فضای مجازی، شخصا از طرق ممکن و مقدور پیگیری‌هایی می‌کنم تا مبادا خلاف تقوی چیزی بگویم؛ در این حادثه تلخ هم بر اساس شرح حالی که از برخی مدیران ارشد شنیده‌ام با فروتنی و احترام از دادستان محترم کل کشور و وزیر محترم بهداشت درخواست می‌کنم دستور ویژه‌ای برای بررسی لحظه به لحظه این حادثه و به ویژه مراحل و روند درمان این عزیز صادر فرمایند.

عزیزان! گویی هر حادثه‌ای با صدای بلند به همه ما می‌گوید: «جامعه ما بیش از هر چیزی به کاهش خشم و ترویج مهربانی نیاز دارد» التماس دعا.

منبع: مشرق

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه