آغاز کار ایرانی‎ها از شنبه؛

حریفان جودوکاران ایران در مسابقات قهرمانی جهان مشخص شدند

بر اساس قرعه‎کشی انجام شده برای مسابقات جودو قهرمانی جهان، برنامه مبارزه سه نماینده ایران در این رقابت‎ها از شنبه آینده آغاز خواهد شد.

حریفان جودوکاران ایران در مسابقات قهرمانی جهان مشخص شدند

به گزارش هشت دی،مسابقات جودو قهرمانی جهان از فردا پنجشنبه ۲۹ شهریورماه با حضور ۷۵۶ جودوکار از ۱۲۵ کشور کشور به میزبانی آذربایجان در سالن «ژیمناستیک» شهر باکو آغاز می شود. رقابتهایی که هشت روز به طول خواهد انجامید. در هفت روز، مسابقات انفرادی(هر روز یک وزن مردان و یک وزن زنان) انجام می شود و در روز هشتم مسابقات تیمی برگزار خواهد شد.

تیم ملی ایران با ترکیب محمد محمدی بریمانلو در وزن ۷۳- کیلوگرم، سعید ملایی در وزن ۸۱- کیلوگرم و جواد محجوب در وزن ۱۰۰+ کیلوگرم در این مسابقات به روی تاتامی می رود. تیم سه نفره ایران را سه مربی و یک سرپرست همراهی می کند. محمد منصوری به عنوان سرمربی ، محسن زکریا و آندره نیز به عنوان مربی و محمدحسن مجلسی به عنوان سرپرست در کنار جودوکاران حضور دارند. ضمن اینکه محمد درخشان رئیس فدراسیون جودو نیز در باکو حضور دارد.

این رقابتها در حالی از فردا پنجشنبه آغاز می شود که جودوکاران ایران از روز شنبه ۳۱ شهریورماه کار خود را آغاز می کنند. طبق قرعه کشی انجام شده محمد محمدی بریمانلو در وزن ۷۳- کیلوگرم در میان ۸۹ جودوکار در اولین  دیدار خود در گروه D به مصاف «کیم چول» از کره شمالی می رود و در صورت برتری به مصاف «امانوف» از قرقیرستان می رود.

سعید ملایی در وزن ۸۱- کیلوگرم شنبه اول مهرماه و در وزن ۸۱- کیلوگرم به روی تاتامی می رود. در این وزن ۷۰ جودوکار حضور دارند که ملایی با سید یک در دور نخست گروه A استراحت دارد و سپس به مصاف «برایند» از کانادا می رود.

جواد محجوب نیز چهارشنبه چهارم مهر به مصاف رقبای خود می رود. در این وزن ۴۱ جودوکار ثبت نام کرده اند که محجوب با سید ۷ در گروه D دور نخست استراحت داشته و سپس با برنده اکوادور و تاجیکستان خواهد رفت.

سالن ژیمناستیک ۹۰۰۰ نفر گنجایش دارد و مسابقات جودو بر روی سه تاتامی برگزار خواهد شد.

منبع: مهر

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه