اتفاقی برای نخستین بار؛

تقدیر کمیته انضباطی از هواداران گیلانی

رئیس کمیته انضباطی عصر امروز با مثال زدن از هواداران دو تیم چوکا و داماش عنوان کرد این کمیته در صدد تقدیر رسمی از کانون هواداران این دو تیم است.

تقدیر کمیته انضباطی از هواداران گیلانی

به گزارش ۸دی، «درست از زمانی که مسابقه تیم های ملوان و سپیدرود رشت در جام حذفی با مشکلاتی در روی سکوها همراه بود به نحوی که رفتار غیرورزشی تماشاگران موجب توقف مسابقه شده بود،در یک دیدار دیگر از رقابتهای جام حذفی که هر دو تیم(داماش گیلانیان و چوکای تالش) گیلانی بودند،اتفاقات بسیار خوبی رخ داد. تماشاگران دو تیم به تشویق تیم حریف پرداختند و حتی تماشاگران تیم میزبان(چوکا)که از گردونه رقابتهای جام حذفی،حذف شده بود بعد از باخت تیم خود،رفتار پسندیده ای نسبت به بدرقه تیم میهمان انجام دادند که در نوع خود قابل توجه بود. کمیته انضباطی ضمن تقدیر از هواداران گیلانی،درصدد است برای تقدیر رسمی،پاداش نقدی برای کانون هواداران این دو تیم در نظر بگیرد. امیدوارم رفتار تماشاگران چوکا و داماش گیلانیان برای همه تماشاگران خصوصا در استانهایی که شهرآورد استانی بین تیمهای بومی برگزار میشود،الگو شود.»

بهرحال در صورتی که این اتفاق به وقوع بپیوندد و کمیته انضباطی از رفتار هواداران تیمی تقدیر رسمی به عمل بیاورد و جایزه ای نقدی را به آنها اختصاص دهد اتفاقی است که برای اولین بار در این کمیته می افتد و طبیعتا نظر مثبت اهالی فوتبال را نیز به دنبال خواهد داشت چرا که نفرات حاضر در این محموعه تقریبا برای اولین بار برخورد قهری را در پیش نگرفته و اتفاقا سعی در تشویق رفتاری تاییده شده داشتند.

نکته جالب توجه در این باره اما اتفاقی است که قطعا به صورت تصادفی افتاده و شنیدن آن خالی از لطف نیست. نکته ای که به شهر تالش مربوط می شود. شهری که محل تولد رئیس کمیته انضباطی نیز محسوب می شود. البته با دیدن بازی دو تیم چوکا و داماش و رفتار هواداران دو تیم می توان گفت تصمیم گرفته شده در این باره هیچ ارتباطی به این موضوع نداشته و الحق و النصاف هواداران دو تیم با توجه به حساسیت بازی رفتار فوق العاده و فرهنگ بالایی را از خود به نمایش گذاشتند.

ورزش سه

منبع: ورزش سه

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه