جنس دفاع مقدس ما با تمام جنگ ها فرق داشت/ از جانبازان دفاع مقدس غافل نشویم+ تصاویر مراسم

معاون اسبق روابط‌عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران در یادواره شهدای دانشجو در مصلی مسجد جعفری صومعه سرا، با تاکید بر روحیه معنوی دفاع مقدس گفت: جنس دفاع مقدس ما با تمام جنگ هایی که در طول تاریخ بشر اتفاق افتاده است، فرق داشت.

جنس دفاع مقدس ما با تمام جنگ ها فرق داشت/ از جانبازان دفاع مقدس غافل نشویم+ تصاویر مراسم

به گزارش خبرنگار سرویس ایثار و شهادت ۸دی نیوز، امیر سرتیپ‌ دوم غلامحسین دربندی، معاون اسبق روابط‌عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران شامگاه امشب(چهارشنبه) در مراسم یادواره شهدای دانشجو در مصلی مسجد جعفری شهرستان صومعه سرا، با اشاره به جایگاه والای شهیدان گفت: امروز هر فردی که در مسیر شهدای قیام کربلای امام‌حسین‌(ع) گام‌ گذاشته و جهاد الهی را راه‌ بیندازد، قطعا در تاریخ پیروز‌مرد‌ی‌ها و نیز میان ملت‌های مختلف جهان ماندگار و جاویدان می‌شود.

معاون اسبق روابط‌عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: در هیچ کجای تاریخ جنگی پیدا نمیکنید که در راس و فرماندهی آن یک فرد الهی و یک نایب امام زمان و یک فقیه باشد.
دربندی با تاکید بر روحیه معنوی دفاع مقدس تاکید کرد: جنس دفاع مقدس ما با تمام جنگ هایی که در طول تاریخ بشر اتفاق افتاده است، فرق داشت.

وی همچنین با اشاره به رهبری امام خمینی(ره) و تاثیرات وی بر روی رزمندگان اسلام تصریح کزد: اگر جنگی اینچنین فرماندهی داشته باشد همچین رزمنده هایی هم خواهد داشت.

امیر سرتیپ‌ دوم غلامحسین دربندی همچنین با اشاره به ارج نهادن به جایگاه شهدا گفت: درست است که شهدا جایگاه والایی دارند اما متاسفانه ما همیشه جانبازها غافل می شویم.

گفتنی است در پایان این مراسم برادر رضا بذری مداح اهل بیت به مدیجه سرایی پرداخت.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
دانشجد
سلام بر عوامل 8دی بحق که پایگاه حزب اله هستید مراسم خوبی بود التماس دعا
در حاشیه