دبیر ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس در صومعه سرا:

۱۰۰ برنامه فرهنگی همزمان با هفته دفاع مقدس در صومعه سرا برگزار میشود

مسئول فرهنگی اجتماعی و دبیر ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس سپاه شهرستان صومعه سرا از برگزاری بیش از یکصد برنامه فرهنگی همزمان با هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.

۱۰۰ برنامه فرهنگی همزمان با هفته دفاع مقدس در صومعه سرا برگزار میشود

به گزارش ۸دی، سرهنگ پاسدار علی فروهر، دبیر ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس در صومعه سرا با بیان اینکه این برنامه ها که اجرای آن همزمان با ایام سوگواری حضرت سیدالشهدا و ماه محرم تقارن یافته شامل رژه خودرویی و موتوری، افتتاح پروژه های سپاه و یادواره های شهدای محلات است اظهار کرد: حضور حماسی بسیجیان در نماز جمعه، گلباران مزار شهدا، نشست های بصیرتی و روشنگری، زنگ ایثار و مقاومت، دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثار گران و دهها برنامه متنوع دیگر جزئی از این برنامه می باشد.

سرهنگ فروهر شعار سی و هشتمین سالگرد دفاع مقدس را « ما توانستیم » عنوان کرد و افزود: هفته دفاع مقدس اوج شور وشعور حسینی ملت ها در دوره معاصر است.

وی با اشاره به شکوه و عظمت دفاع مقدس تصریح کرد: در طول قرن ها مبارزه در تاریخ حیات شیعه، هیچ صحنه ای همچون صحنه های دفاع مقدس شبیه انقلاب عاشورایی حضرت سیدالشهدا (ع) و کربلا نیست.

دبیر ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس صحنه های دفاع مقدس را مورد تحسین دوست و دشمن خواند و گفت: رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس با تاسی از سیره و روش حضرت سیدالشهدا(ع) صحنه هایی ناب را در تاریخ به نام خود ثبت کردند.

سرهنگ فروهر عاشورا و دفاع مقدس را از جهاتی شبیه به هم دانست و بیان کرد: همانگونه که عاشورا و حرکت امام حسین(ع) موجب احیای اسلام شد دفاع مقدس و خلق رشادت ها و جانفشانی های رزمندگان اسلام درآن موجب تثبیت، حفظ و بقای انقلاب اسلامی گردید.

شایان ذکر است این مراسمات از تاریخ ۳۱ شهریور ۹۷ الی ۸ مهر ۹۷ همزمان با کل کشور به مدت یک هفته در سطح شهرستان صومعه سرا برگزار میشود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه