نماینده مردم انزلی در مجلس:

پیشتازی سپاه قدس گیلان در خدمات رسانی به مناطق محروم/ ساخت ۱۰۰۰ واحد مسکن محرومین از اقدامات خوب سپاه است

نماینده مردم انزلی در مجلس با بیان اینکه سپاه قدس گیلان در خدمات رسانی به مناطق محروم همیشه پیشتاز بوده است، گفت: در قالب بسیج سازندگی نیز اقدامات و خدمات خوبی ارائه شده است.

پیشتازی سپاه قدس گیلان در خدمات رسانی به مناطق محروم/ ساخت ۱۰۰۰ واحد مسکن محرومین از اقدامات خوب سپاه است

حسن خسته بند در گفت و گو با خبرنگار ۸دی در رابطه با محرومیت زدایی از مناطق محروم توسط سپاه قدس گیلان و برگزاری اردوهای جهادی بسیجیان گیلانی، اظهار کرد: سپاه به عنوان پیشانی نظام در کمک به مستضعفین پیشتاز شده است.

 

وی تصریح کرد: سپاه در کل کشور خدمات رسانی  ویژه ای را برای محرومان بر عهده گرفته است و بخشی از درآمد سایر بخش ها با فرمان مقام معظم رهبری در بحث سازندگی ومحرومیت زدایی هزینه می شود.

 

نماینده مردم انزلی در مجلس افزود: این ها با خدا معامله کرده اند و باعث افتخار ما هستند.

 

خسته بند با اشاره به ساخت خانه محرومین توسط سپاه قدس گیلان، گفت: قراردادی میان کمیته امداد امام خمینی (ره) و سپاه قدس گیلان صورت گرفته است و تفاهم کرده اند چند هزار واحد مسکونی در مناطق محروم و روستایی برای محرومین بسازند.

 

وی با بیان اینکه تا الان بخش زیادی از این کار را انجام داده اند، اضافه کرد: سپاه قدس گیلان در خدمات رسانی به مناطق محروم همیشه پیشتاز بوده و در قالب بسیج سازندگی و قالب های مردمی خودش را نشان  داده و هماهنگ کرده است.

 

نماینده مردم انزلی در مجلس خاطر نشان کرد: با هماهنگی حوزه های مقاومت بسیج در استان این امور سازماندهی می شود و اقدامات و خدمات خوبی ارایه داده اند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه