سردار آقازاده در نشست مجمع فرماندهان و پیشکسوتان جهاد و شهادت گیلان:

بازنشستگی نباید مانع حضور مؤثر در جامعه باشد/ استفاده از تمام ظرفیت ها برای خدمت رسانی ضروری است

فرمانده پیشکسوت گیلانی با بیان اینکه بازنشستگی نباید مانع حضور مؤثر ما در جامعه باشد، گفت: ما باید با نگاه به تحولات جهانی در عرصه حاضر باشیم.

بازنشستگی نباید مانع حضور مؤثر در جامعه باشد/ استفاده از تمام ظرفیت ها برای خدمت رسانی ضروری است

به گزارش خبرنگار هشت دی، سردار سید علی آقازاده در نشست مجمع فرماندهان و پیشکسوتان جهاد و شهادت استان گیلان ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم با بیان اینکه مجمع امروز مختص پیشکسوتان با تجربه سپاه است، اظهار کرد: شرایط کشور به نحوی است که به وحدت و حضور نیاز داریم.

وی افزود: بازنشستگی نباید مانع حضور مؤثر ما در جامعه باشد، گفت: ما باید با نگاه به تحولات جهانی در عرصه حاضر باشیم.

نماینده مردم رشت در مجلس هشتم، نظام تک قطبی و کدخدایی تحکمی را هدف نظام سلطه خواند و بیان کرد: جمهوری اسلامی با ماهیتی که دارد نمی تواند زیر بار چنین تفکری برود.

از بانیان مجمع فرماندهان و پیشکسوتان جهاد و شهادت گیلان با بیان اینکه ما باید در عمل نشان دهیم که برای دفاع از ارزش های انقلاب در مقابل نظام سلطه می ایستیم، اذعان کرد: باید نگاه مطالبه‌گری داشته باشیم و از ارکان نظام بخواهیم که در جهت خدمت رسانی به مردم و رفع مشکلات آن ها گام های مؤثرتری بردارند.

سردار آقازاده استفاده از تمام ظرفیت های خدادادی به ویژه ظرفیت نیروهای انقلابی، ارزشی و پیشکسوتان را برای خدمت به انقلاب ضروری دانست و گفت: دشمن قصد ایجاد مشکل با محاصره اقتصادی، تحریکات امنیتی، دفاعی و اقتصادی را دارد.

سرهنگ رسولی یکی دیگر از برگزارکنندگان و مجریان مجمع فرماندهان و پیشکسوتان جهاد شهادت استان گیلان نیز در حاشیه این نشست در گفت و گو با خبرنگار هشت دی در رابطه با این مجمع اظهار کرد: حدود ۱۲ سال است که نشست این مجمع هرساله یک تا دوبار به جهت دیدار، هم اندیشی یا حل مشکلات سپاه انجام می شود.

وی موضوعات این جلسات را هم اندیشی، دیدار دوباره و کنارهم بودن خارج از محوریت های سیاسی خواند و گفت: خیلی از افراد حاضر در این جلسه درصد بالایی جانبازی دارند و در کنار بازنشستگی فعالیت های سیاسی، اجتماعی و دینی فعالی در عرصه اجتماعی دارند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه