معاون عمليات سپاه قدس گیلان:

عملیات روانی دشمن شکستن وحدت و انسجام ملی است

معاون عملیات سپاه قدس گیلان، گفت: دشمن در عملیات روانی خود به دنبال شکستن وحدت و انسجام ملی، تهاجم به فرهنگ مقاومت و ایثار، تمرکز بر حوزه دانش و فناوری و فعالیت های ثبات ساز و تولید امنیت جمهوری اسلامی است.

عملیات روانی دشمن شکستن وحدت و انسجام ملی است

به گزارش ۸دی، سرهنگ مجید دوهندو معاون عملیات سپاه قدس گیلان در یادواره شهدای دوستکوه شهرستان رودسر، اظهار کرد: افتخار استان گیلان به ۸۰۰۰ شهید آن است.

وی با بیان اینکه شهدای مدافع حرم رویش های انقلاب هستند، گفت: آنها رفتند تا ارزش های دین باقی بماند و نگذاشتند استکبار به اهداف خود در منطقه برسند.

معاون عملیات سپاه قدس گیلان، افزود: آنچه که می تواند جامعه ما را به راه راست هدایت کند ترویج فرهنگ شهید و شهادت است.

دوهندو با بیان اینکه اگر جوان ما با این فرهنگ آشنا شود آنچنان به استقامت می رسد که از هیچ احدی واهمه نخواهد داشت، ادامه داد: همه مسئولیت داریم این الگوها را معرفی کنیم.

وی با تأکید بر اینکه امروز جنگ احزاب است که در آن تمام کفر در برابر تمام اسلام ایستاده است، ادامه داد: اگر دشمن در جنگ خود برضد جمهوری اسلامی به نتیجه برسد چیزی از اسلام باقی نخواهد ماند.

معاون عملیات سپاه قدس گیلان، ادامه داد: دشمن در عملیات روانی خود به دنبال شکستن وحدت و انسجام ملی، تهاجم به فرهنگ مقاومت و ایثار، تمرکز بر حوزه دانش و فناوری و فعالیت های ثبات ساز و تولید امنیت جمهوری اسلامی است.

وی با بیان اینکه اکنون دشمن تلاش دارد تا با کار روانی نقاط قوت ملی را به مسأله چالش برانگیز تبدیل و ملت را نسبت به آن بدبین کند، گفت: امروز راه علاج مشکلات کشور ما تکیه بر اقتصادمقاومتی است.

دوهندو تصریح کرد: باید با شناخت دقیق ترفندهای دشمن و ایستادگی بر آرمان ها با اتکای به خدای بزرگ بر حفظ نقاط قوت خود بکوشیم و دشمن را ناامید کنیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه