نماینده رودسر و املش در گفتگو با 8دی:

امتیاز سپاه قدس گیلان و بسیجیان در خدمت رسانی به مناطق محروم عالی است/ دولت با استفاده از ظرفیت گروه های جهادی بیشترین بازده را به دست می آورد

نماینده رودسر و املش با بیان اینکه بسیجیان در  فعالیت های عمرانی، اجتماعی و فرهنگیِ مناطق محروم حضور پیدا می کنند، گفت: این حضور در سال های اخیر بسیار سازنده و مؤثر بوده است و در این راستا باید امتیاز خوب و عالی به سپاه قدس گیلان و بسیجیان داد.

امتیاز سپاه قدس گیلان و بسیجیان در خدمت رسانی به مناطق محروم عالی است/ دولت با استفاده از ظرفیت گروه های جهادی بیشترین بازده را به دست می آورد

اسدالله عباسی در گفت و گو با خبرنگار ۸دی در رابطه با برگزاری اردوهای جهادی در قالب رزمایش خدمت رسانی به مناطق محروم استان، اظهار کرد: ظرفیت های بالقوه ای در سپاه قدس گیلان وجود دارد که بسیجیان هستند.

 

** حضور بسیجیان در مناطق محروم بسیار سازنده و مؤثر است

وی با بیان اینکه بسیجیان در تمامی رشته ها می توانند مؤثر باشند و در  فعالیت های عمرانی، اجتماعی و فرهنگیِ مناطق محروم حضور پیدا می کنند، گفت: این حضور در سال های اخیر بسیار سازنده و مؤثر بوده است و در این راستا باید امتیاز خوب و عالی به سپاه قدس گیلان و بسیجیان داد.

عضو هیئت رئیسه مجلس تصریح کرد: دولت به جای اینکه بعضی از امور را به پیمانکاران و بخش های مختلف واگذار کند و هزینه های سنگینی هم متحمل شود باتوجه به شرایط اقتصادی که مواجه ایم با کمترین هزینه می تواند با حمایت بسیج و گروه های جهادی بیشترین بازده را به دست بیاورد.

نماینده رودسر و املش در مجلس با تأکید بر اینکه از ظرفیت های ما سپاه قدس گیلان و بسیجیان ما هستند که می توانند در همه عرصه ها به توسعه عمران و آبادانی کمک کنند و در حوزه فرهنگی و اجتماعی هم کمک کنند.

عباسی با بیان اینکه این عزیزان در مناطق محروم اقداماتی مثل آب رسانی و سایر امور را انجام می دهند، اظهار کرد: در بحث مساجد و کانون های فرهنگی اقدامات خوبی داشتند و در اوقات فراغت دانشجویان بسیجی ما می توانند خیلی مؤثر باشند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه