مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری رشت خبرداد:

وقوع ۲۳۲۴ فقره حریق و حادثه در رشت در شش ماه نخست سال جاری

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت وقوع دو هزار و ۳۲۴ مورد حریق و حادثه در رشت طی شش ماهه نخست سال جاری خبرداد.

وقوع ۲۳۲۴ فقره حریق و حادثه در رشت در شش ماه نخست سال جاری

به گزارشهشت دی،بابک رمضانی بعدازظهر یکشنبه در جلسه کمیسیون بهداشت و محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر رشت که در تالار شورا در رشت برگزار شدبا اشاره به فرارسیدن ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع) و خطرات ناشی از استفاده از وسایل گازسوز در هیئت های عزاداری، اظهار کرد: دوره های آموزش ایمنی در مساجد و تکایا شهر رشت برگزار شده است.

وی گفت: کارشناسان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت با حضور در هیئت ها و تکایا به منظور پیشگیری از بروز هر گونه حادثه و حریق نکات ایمنی را عوامل هیئت ها آموزش می دهند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت با اشاره به هفتم مهر روز آتش نشانی، افزود: سازمان آتش نشانی با هدف گسترش آموزش های ایمنی برنامه هایی برای این روز در نظر گرفته است.

وی دیدار با نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان، حضور در نماز جمعه، پخش برنامه آتش نشان کوچولو از صدا و سیمای مرکز گیلان، حضور کارشناسان آتش نشانی شهرداری رشت در سطح مدارس به منظور آموزش دانش آموزان را  از جمله برنامه های سازمان به مناسبت این روز اعلام کرد.

رمضانی در ادامه با اشاره به تعداد مأموریت های انجام شده از سوی این سازمان، خاطرنشان کرد: در شش ماهه نخست سال جاری دو هزار و ۳۲۴ مورد حریق و حادثه در رشت رخ داده است.

 وی افزود: در حال حاضر میانگین مدت زمان حضور نیروهای آتش نشانی در محل حادثه حدود ۴ دقیقه بوده که با توجه به ترافیک سطح رشت زمان مناسبی است.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت با اشاره به کمبود نیرو در این سازمان، گفت: انتظار داریم مساعدت های لازم در راستای جذب نیروی مورد نیاز به زودی فراهم شود، زیرا در حال حاضر آتش نشانی شهرداری رشت نیازمند جذب حدود ۸۰ نیرو است.

رمضانی با اشاره به خرید نردبان ۵۵ متری برای سازمان آتش نشانی شهرداری رشت، افزود: بهمن سال ۹۷ زمان اعلام شده توسط شرکت آلمانی برای تحویل خودروهای لجستیکی و نردبان ۵۵ متری  است که در تلاش  هستیم تا پس از طی پروسه های اداری و منطقه آزاد این تجهیزات در ابتدای سال ۹۸ به سازمان آتش نشانی افزوده شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه