لنگرود قهرمان مسابقات کونگ فو توآ بانوان گیلان شد

نایب رئیس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی استان در خصوص برگزاری این رقابت ها اظهار داشت: در مسابقات کونگ فو توا قهرمانی بانوان گیلان، زبده ترین ورزشکاران این رشته از شهرها و بخش های مختلف در صومعه سرا با هم رقابت کردند.

لنگرود قهرمان مسابقات کونگ فو توآ بانوان گیلان شد

به گزارشهشت دی،نایب رئیس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی استان در خصوص برگزاری این رقابت ها  اظهار داشت: در مسابقات کونگ فو توا قهرمانی بانوان گیلان، زبده ترین ورزشکاران این رشته از شهرها و بخش های مختلف در صومعه سرا با هم رقابت کردند.
معصومه سرعتی افزود: در پایان این دوره از رقابت های یک روزه، تیم کونگ فو توآ بانوان لنگرود با مربیگری سمیه پژوهان عنوان قهرمانی گیلان را به خود اختصاص داد.
وی ادامه داد: همچنین تیم کونگ فو توآ بانوان صومه سرا با مربیگری فاطمه اتحاد در مکان دوم قرار گرفت و تیم رشت با مربیگری الهام مسرورچهر مقام سوم مسابقات کونگ فو توآ بانوان گیلان را کسب کرد.
سرعتی اضافه کرد: همچنین در پایان این رقابت ها ، تیم کونگ فو توآ بانوان رضوانشهر با مربیگری نسیم شریفی موفق به دریافت جام اخلاق این دوره از مسابقات شد.
در پایان از سوی مسئولان برگزاری این دوره از مسابقات که جنبه انتخابی رقابت های قهرمانی کشور نیز داشت، به تیم های برتر کونگ فو توآ بانوان گیلان حکم و جام قهرمانی و همچنین به نفرات برتر لوح و مدال قهرمانی اهداء شد.

منبع: ایرنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه